דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין דבורים, צרעות והורטות?

מה ההבדל בין דבורים, צרעות והורטות?

מהן הדבורים?

דבורים הן חרקים מעופפים הקשורים קשר הדוק לצרעות ונמלים. בדרך כלל הם מזוהים על ידי הפסים השחורים והצהובים שלהם והם ידועים ביכולתם לייצר דבש ושעווה. דבורים הן מאביקים חשובים וממלאים תפקיד חיוני בסביבה.

נושאים קשורים:

 

סוגי הדבורים

ישנם סוגים רבים ושונים של דבורים, כולל דבורי דבש, דבורי דבורה, דבורי נגר ודבורי מייסון. דבורי דבש הן הסוג הנפוץ ביותר של דבורה ואחראיות לייצור דבש. דבורי הדבורה גדולות מדבורי הדבש והן מאביקים חשובים של פרחי בר. דבורים נגרות הן דבורים בודדות המקננות בעץ, ואילו דבורי מייסון הן דבורים בודדות המקננות בבוץ.

מה הם צרעות?

צרעות הן חרקים מעופפים הקשורים קשר הדוק לדבורים ונמלים. בדרך כלל הם מזוהים על ידי הפסים השחורים והצהובים שלהם והם ידועים בהתנהגותם האגרסיבית. צרעות הן טורפים חשובים של חרקים אחרים וממלאים תפקיד חיוני בבקרת אוכלוסיות מזיקים.

סוגי צרעות

ישנם סוגים רבים ושונים של צרעות, כולל מעילים צהובים, צרעות נייר והורנטס. מעילים צהובים הם הסוג הנפוץ ביותר של צרעה וידועים בהתנהגותם האגרסיבית. צרעות נייר קטנות יותר מעילים צהובים והם מאביקים חשובים של פרחי בר. הורנטס הם הסוג הגדול ביותר של צרעה וידועים בעוקץ הכואב שלהם.

מהם הורנטס?

הורנטס הם חרקים מעופפים הקשורים קשר הדוק לצרעות ודבורים. בדרך כלל הם מזוהים על ידי הפסים השחור -לבן שלהם והם ידועים בעוקץ הכואב שלהם. הורנטות הן טורפים חשובים של חרקים אחרים וממלאים תפקיד חיוני בבקרת אוכלוסיות מזיקים.

סוגי הורנטס

ישנם סוגים רבים ושונים של הורנטס, כולל הורנטות אירופיות, הורנטות קירחות, והורנטות ענקיות אסייתיות. הורנטות אירופיות הן הסוג הנפוץ ביותר של הורנט וידוע בעוקץ הכואב שלהם. הורנטות פנים קירחות קטנות יותר מהורנטות האירופיות והן מאביקים חשובים של פרחי בר. הורנטות ענקיות אסייתיות הן הסוג הגדול ביותר של הורנט וידוע בהתנהגותם האגרסיבית.

עכשיו אתה יודע מה ההבדל בין דבורים, צרעות והורנטס! בואו נעשה את חלקנו כדי להגן על חרקים חשובים אלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן