דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין ברי לקמבר?

מה ההבדל בין ברי לקמבר?

מה זה ברי?

ברי הוא מונח המשמש לתיאור צורת הגלגל. זוהי צורה מעוגלת המעוקלת מעט פנימה. צורה זו נראית לרוב על מכוניות קלאסיות ומשמשת לעתים קרובות כדי להעניק למכונית מראה וינטג ‘יותר. צורת פירות יער משמשת גם להפחתת כמות ההתנגדות לאוויר שהגלגל חווה כשהוא בתנועה.

מה זה CAMBER?

Camber הוא מונח המשמש לתיאור זווית הגלגל ביחס לקרקע. זווית זו נמדדת במעלות ומשמשת להתאמת הטיפול במכונית. זווית קאמבר חיובית פירושה שחלקו העליון של הגלגל מוטה כלפי חוץ, ואילו זווית קאמבר שלילית פירושה שחלקו העליון של הגלגל נוטה פנימה. ניתן להתאים זווית זו כדי לשפר את הטיפול במכונית ולהפחתת כמות בלאי הצמיגים.

ההבדל בין ברי לקמבר

ההבדל העיקרי בין ברי לקמבר הוא ש- Berry הוא צורה, ואילו קמבר הוא זווית. ברי משמש לתיאור צורת הגלגל, ואילו קמבר משמש לתיאור זווית הגלגל ביחס לקרקע. שני המונחים הללו משמשים בתעשיית הרכב כדי להתאים את הטיפול במכונית ולהפחתת כמות בלאי הצמיגים.

כיצד משתמשים ברי וקמבר בענף הרכב?

ברי וקמבר משמשים שניהם בתעשיית הרכב כדי להתאים את הטיפול במכונית. צורת פירות יער משמשת לרוב כדי להעניק למכונית מראה וינטג ‘יותר, ואילו זווית הקאמבר משמשת להתאמת הטיפול במכונית. שני המונחים הללו משמשים להפחתת כמות התנגדות האוויר שחווה הגלגל כשהוא בתנועה.

מסקנה

ברי וקמבר הם שני מונחים המשמשים לעתים קרובות להחלפה, אך למעשה יש להם משמעויות שונות. ברי הוא צורה ואילו קמבר הוא זווית. שני המונחים הללו משמשים בתעשיית הרכב כדי להתאים את הטיפול במכונית ולהפחתת כמות בלאי הצמיגים. אז בפעם הבאה שתשמע מישהו מדבר על ברי או על קמבר, תדע בדיוק על מה הם מדברים!

עכשיו אתה יודע מה ההבדל בין ברי לקמבר, אז צא ותציג את הידע החדש שלך!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן