דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין אסטרונאוט לקוסמונאוט?

מה ההבדל בין אסטרונאוט לקוסמונאוט?

מהו אסטרונאוט?

אסטרונאוט הוא אדם שמאומן לנסוע ולעבוד בחלל. אסטרונאוטים מועסקים על ידי סוכנויות חלל כמו נאס”א בארצות הברית וסוכנות החלל האירופית (ESA). אסטרונאוטים מאומנים להפעלת חלליות, לערוך ניסויים בחלל ולבצע חלל.

מה זה קוסמונאוט?

קוסמונאוט הוא אדם שמאומן לנסוע ולעבוד בחלל. קוסמונאוטים מועסקים על ידי סוכנות החלל הרוסית, Roscosmos. קוסמונאוטים מאומנים להפעלת חלליות, לבצע ניסויים בחלל ולבצע חלל.

הבדלים באימונים

האימונים לאסטרונאוטים וקוסמונאוטים דומה, אך ישנם כמה הבדלים. אסטרונאוטים מאומנים להשתמש במעבורת החלל האמריקאית, ואילו קוסמונאוטים מאומנים להשתמש בחלליות הסויוז הרוסיות. אסטרונאוטים מאומנים גם להשתמש בתחנת החלל האמריקאית, ואילו קוסמונאוטים מאומנים להשתמש בתחנת החלל הרוסית, מיר.

הבדלים בחקירת החלל

לאסטרונאוטים וקוסמונאוטים תפקידים שונים בחקירת החלל. אסטרונאוטים מעורבים בעיקר בחקירת הירח ומאדים, ואילו קוסמונאוטים מעורבים בעיקר בחקירת תחנת החלל הבינלאומית (ISS). אסטרונאוטים מעורבים גם בפיתוח טכנולוגיות חדשות לחקר חלל, בעוד שקוסמונאוטים מעורבים בעיקר בתחזוקה ותפעול של ה- ISS.

הבדלים בתשלום

השכר עבור אסטרונאוטים וקוסמונאוטס שונה גם הוא. אסטרונאוטים משולמים בדרך כלל יותר מקוסמונאוטים, בגלל עלות ההכשרה הגבוהה יותר ורמת האחריות הגבוהה יותר.

מסקנה

אסטרונאוטים וקוסמונאוטים חשובים שניהם לחקר החלל. לשניהם תפקידים ואחריות שונים, ושניהם משולמים אחרת. אז בפעם הבאה שתשמעו מישהו מדבר על אסטרונאוטים וקוסמונאוטים, תדעו את ההבדל! בואו נחקור את היקום יחד!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן