דף הבית » כמה זמן » מה אני עושה אם אין לי קמח תופח? כל מה שצריך לדעת

מה אני עושה אם אין לי קמח תופח? כל מה שצריך לדעת

2023-05-15 17:03:00+02:00

מהו קמח מתפיח עצמי?

קמח תופח עצמי הוא סוג של קמח המשמש בדרך כלל באפייה. זהו שילוב של קמח לכל מטרה, אבקת אפייה ומלח. אבקת האפייה פועלת כחומר תפיחה, שעוזר לבצק או לבלילה לתפוח בעת חימום בתנור. קמח תופח עצמי משמש לרוב בעוגות, מאפינס, סקונס ומוצרי מאפה אחרים.

מה לעשות אם אין לך קמח תופח

אם אין לכם קמח תופח, אל דאגה! אתה יכול בקלות להכין לבד עם כמה מרכיבים פשוטים. כל מה שאתה צריך זה קמח לכל מטרה, אבקת אפייה ומלח. כדי להכין קמח תופח בעצמך, פשוט שלבו 1 כוס קמח לכל מטרה עם 1 ½ כפיות אבקת אפייה ו¼ כפית מלח. מערבבים את החומרים יחד עד שהם מתאחדים היטב.

שימוש בקמח תופח עצמי

לאחר שהכנתם קמח תופח בעצמכם, תוכלו להשתמש בו בכל מתכון שדורש קמח לתפיחה עצמית. חשוב לציין שקמח תופח עצמי אינו תחליף לקמח לכל מטרה. עדיף להשתמש בו במתכונים שקוראים במיוחד לקמח לתפיחה עצמית. כאשר משתמשים בקמח תופח, חשוב לזכור שזה יגרום למוצרי האפייה שלך לתפוח. זה אומר שאסור לערבב יתר על המידה את הבלילה או הבצק, מכיוון שזה עלול לגרום לו להיות דחוס מדי.

סיכום

הכנת קמח תופח בעצמך היא קלה וניתן לעשות זאת רק עם כמה מרכיבים פשוטים. לאחר שהכנתם קמח תופח בעצמכם, תוכלו להשתמש בו בכל מתכון שדורש קמח לתפיחה עצמית. רק זכור לא לערבב יתר על המידה את הבלילה או הבצק שלך, מכיוון שזה עלול לגרום לו להיות דחוס מדי. לטיפים וטריקים נוספים על אפייה עם קמח תופח עצמי, בדוק את הסרטון הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן