דף הבית » איך קוראים » מהי אפליקציית What's My Name?

מהי אפליקציית What's My Name?

מהי אפליקציית What's My Name?

מהי אפליקציית What's My Name?

What's My Name היא אפליקציה מהפכנית שעוזרת לך לזכור את שמות האנשים שאתה פוגש. זוהי אפליקציה פשוטה וקלה לשימוש המאפשרת לך לאחסן ולהיזכר בשמות האנשים שאתה פוגש. זוהי דרך מצוינת לוודא שלעולם לא תשכח שם שוב. האפליקציה נועדה להיות אינטואיטיבית וקלה לשימוש. כל שעליכם לעשות הוא להזין את השם של האדם שפגשתם, והאפליקציה תשמור אותו עבורכם. אתה יכול גם להוסיף תמונה של האדם, כך שתוכל לזכור בקלות את שמו כשתראה אותו שוב. האפליקציה גם מאפשרת לך להוסיף הערות על האדם, כך שתוכל לזכור יותר מאשר רק את שמו. אתה יכול להוסיף הערות לגבי תחומי העניין, התחביבים שלהם או כל דבר אחר שתרצה לזכור עליהם.

כיצד פועלת אפליקציית What's My Name?

אפליקציית What's My Name נועדה להיות קלה לשימוש. כל שעליכם לעשות הוא להזין את השם של האדם שפגשתם, והאפליקציה תשמור אותו עבורכם. אתה יכול גם להוסיף תמונה של האדם, כך שתוכל לזכור בקלות את שמו כשתראה אותו שוב. האפליקציה גם מאפשרת לך להוסיף הערות על האדם, כך שתוכל לזכור יותר מאשר רק את שמו. אתה יכול להוסיף הערות לגבי תחומי העניין, התחביבים שלהם או כל דבר אחר שתרצה לזכור עליהם. האפליקציה גם מאפשרת לך לחפש אנשים שפגשת, כך שתוכל למצוא אותם שוב בקלות. אתה יכול גם לשתף את אנשי הקשר שלך עם אנשים אחרים, כך שתוכל לשמור איתם על קשר בקלות.

תכונות של אפליקציית What's My Name

לאפליקציית What's My Name יש מספר תכונות שמקלות על השימוש ועוזרות לזכור את שמות האנשים שאתה פוגש. הנה כמה מהתכונות של האפליקציה:

ממשק קל לשימוש

לאפליקציית What's My Name יש ממשק פשוט ואינטואיטיבי שמקל על השימוש. כל שעליכם לעשות הוא להזין את השם של האדם שפגשתם, והאפליקציה תשמור אותו עבורכם. אתה יכול גם להוסיף תמונה של האדם, כדי שתוכל לזכור בקלות את שמו כשתראה אותו שוב.

הוסף הערות

האפליקציה גם מאפשרת לך להוסיף הערות על האדם, כך שתוכל לזכור יותר מאשר רק את שמו. אתה יכול להוסיף הערות לגבי תחומי העניין, התחביבים שלהם או כל דבר אחר שתרצה לזכור עליהם.

חפש ושתף

האפליקציה גם מאפשרת לך לחפש אנשים שפגשת, כך שתוכל למצוא אותם שוב בקלות. אתה יכול גם לשתף את אנשי הקשר שלך עם אנשים אחרים, כך שתוכל לשמור איתם על קשר בקלות.

השוואה מהירה

תכונה אפליקציית מה השם שלי
ממשק קל לשימוש כן
הוסף הערות כן
חפש ושתף כן

סיכום

What's My Name היא אפליקציה מהפכנית שעוזרת לך לזכור את שמות האנשים שאתה פוגש. זוהי אפליקציה פשוטה וקלה לשימוש המאפשרת לך לאחסן ולהיזכר בשמות האנשים שאתה פוגש. זוהי דרך מצוינת לוודא שלעולם לא תשכח שם שוב. לאפליקציה יש מספר תכונות שהופכות אותה לקלה לשימוש ועוזרת לזכור את שמות האנשים שאתה פוגש. בין אם אתה פוגש אנשים חדשים או מנסה לזכור את השמות של אנשים שאתה כבר מכיר, אפליקציית What's My Name היא כלי נהדר לעזור לך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן