דף הבית » איך קוראים » מהו הכוכב הבא שליו בהנחיית חן אהרוני?

מהו הכוכב הבא שליו בהנחיית חן אהרוני?

מהו הכוכב הבא שליו בהנחיית חן אהרוני?

מה זה הכוכב הבא שליו?

הכוכב הבא שליו היא תוכנית טלוויזיה ישראלית בהנחיית חן אהרוני. המופע הוא ספין אוף של המופע הישראלי הפופולרי כוכב הבא, שהיא תחרות שירה לזמרים צעירים. התוכנית משודרת בערוץ הישראלי רשת 13.

מי הם המתמודדים?

המתמודדים ב-Next Star Peaceful הם כולם זמרים צעירים מגיל 8 עד 15. הם מתחרים בתחרות שירה והזוכה נבחר על ידי חבר שופטים. השופטים כולם מקצוענים בתחום המוזיקה מתעשיית המוזיקה הישראלית.

איך לצפות בכוכב הבא שליו

ניתן לצפות ב-Next Star Peaceful בערוץ הישראלי רשת 13. ניתן לצפות בו גם באינטרנט באתר רשת 13. בנוסף, ניתן לצפות בתוכנית ביוטיוב על ידי חיפוש "הכוכב הבא שליו".

השופטים

השופטים ב-Next Star Peaceful הם כולם אנשי מקצוע בתחום המוזיקה מתעשיית המוזיקה הישראלית. הם אחראים לבחירת הזוכה בתחרות. השופטים הם: חן אהרוני, שלומי שבת, שירי מימון, וקרן פלס.

המתמודדים

המתמודדים ב-Next Star Peaceful הם כולם זמרים צעירים מגיל 8 עד 15. הם מתחרים בתחרות שירה והזוכה נבחר על ידי חבר השופטים. המתמודדות הן: נועה קרן, יעל בר זוהר, יעלי כהן ושי בן שושן.

הפרס

הזוכה ב-Next Star Peaceful יקבל חוזה הקלטות עם חברת תקליטים גדולה. בנוסף, הזוכה יקבל פרס כספי והזדמנות להופיע בפסטיבל מוזיקה גדול בישראל.

Next Star Peaceful היא תוכנית חדשה ומרגשת שבטוח תהיה להיט בקרב הצופים. בהנחיית חן אהרוני, המופע מציג זמרים צעירים המתמודדים על חוזה הקלטות והזדמנות להופיע בפסטיבל מוזיקה גדול בישראל. המתמודדים כולם זמרים מוכשרים והשופטים כולם מקצועני מוזיקה מתעשיית המוזיקה הישראלית. לצפייה בכוכב הבא שליו, צפו לערוץ הישראלי רשת 13 או צפו בו אונליין באתר רשת 13. אתה יכול גם למצוא את התוכנית ביוטיוב על ידי חיפוש "הכוכב הבא שליו". למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בקטעים מהתוכנית ב-YouTube .

לסיכום, הכוכב הבא שליו היא תוכנית טלוויזיה ישראלית בהנחיית חן אהרוני. המופע מציג זמרים צעירים המתמודדים על חוזה הקלטות והזדמנות להופיע בפסטיבל מוזיקה גדול בישראל. המתמודדים נשפטים על ידי פאנל של אנשי מקצוע בתחום המוזיקה מתעשיית המוזיקה הישראלית. לצפייה בתוכנית, צפו לערוץ הישראלי רשת 13 או צפו בו אונליין באתר רשת 13. אתה יכול גם למצוא את התוכנית ביוטיוב על ידי חיפוש "הכוכב הבא שליו".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן