דף הבית » איך קוראים » מהו החומר בתוך המערבולת שממנו ניתן להכין סליים?

מהו החומר בתוך המערבולת שממנו ניתן להכין סליים?

מהו החומר בתוך המערבולת שממנו ניתן להכין סליים?

מהו החומר בתוך המערבולת שממנו ניתן להכין סליים?

סליים היא פעילות מהנה ויצירתית שהפכה פופולרית בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. זהו סוג של חומר דמוי שפכטל שניתן לתמרן ולעצב אותו לצורות שונות. הוא עשוי ממגוון מרכיבים, אך אחד הפופולריים ביותר הוא החומר המצוי בתוך המערבולת ממנו ניתן להכין סליים. אבל מה זה החומר הזה ואיך מכינים איתו סליים?

מהו החומר בתוך המערבולת?

החומר בתוך המערבולת הוא סוג של פולימר הנקרא אלכוהול פוליוויניל (PVA). זהו חומר לבן ואבקתי העשוי משילוב של אתילן וויניל אצטט. זהו פולימר סינתטי המשמש במגוון מוצרים, כולל דבקים, צבעים וציפויים.

איך להכין סליים עם החומר שבתוך הוורטקס

הכנת רפש עם החומר שבתוך המערבולת הוא תהליך פשוט. ראשית, תצטרך לערבב את ה-PVA עם מים ועוד כמה מרכיבים. המרכיבים הנפוצים ביותר בשימוש הם בורקס, סודה לשתייה וצבעי מאכל. לאחר שהמרכיבים מעורבבים יחד, תצטרך ללוש את התערובת עד שתיצור מרקם דמוי שפכטל. ברגע שהסליים מוכן, תוכל להוסיף כל עיטור או צבע שתרצה. אתה יכול גם להוסיף נצנצים או פריטים אחרים כדי להפוך את הסליים שלך לייחודי. לאחר שתסיימו, תוכלו לאחסן את הסליים שלכם בכלי אטום והוא אמור להחזיק מעמד מספר שבועות.

סיכום

החומר שבתוך המערבולת ממנו ניתן להכין רפש הוא סוג של פולימר הנקרא אלכוהול פוליוויניל (PVA). זהו חומר לבן ואבקתי העשוי משילוב של אתילן וויניל אצטט. הכנת סליים עם החומר שבתוך המערבולת הוא תהליך פשוט שדורש כמה מרכיבים וקצת לישה. לאחר שהכנתם את הסליים שלכם, תוכלו לאחסן אותו בכלי אטום והוא אמור להחזיק מספר שבועות. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן