דף הבית » איך קוראים » מהו בד רך דומה לקורדרוי?

מהו בד רך דומה לקורדרוי?

מהו בד רך דומה לקורדרוי?

מהו בד רך דומה לקורדרוי?

בד רך הדומה לקורדרוי הוא סוג של בד בעל מרקם רך וקטיפתי ודוגמה ייחודית. הוא משמש לעתים קרובות עבור בגדים, ריפוד, ופריטים אחרים לעיצוב הבית. זוהי בחירה פופולרית בשל הנוחות והעמידות שלה.

סוגי בדים רכים הדומים לקורדרוי

ישנם מספר סוגים של בד רך הדומים לקורדרוי, לרבות כותנה, פוליאסטר ו-rayon. קורדרוי כותנה הוא הסוג הנפוץ ביותר והוא עשוי בדרך כלל מ-100% כותנה. הוא רך ונושם ומשמש לעתים קרובות לביגוד. קורדרוי פוליאסטר הוא גם פופולרי והוא עשוי בדרך כלל מתערובת של פוליאסטר וכותנה. זה פחות יקר מקודרוי כותנה והוא משמש לעתים קרובות לריפוד ופריטים אחרים לעיצוב הבית. קורדרוי Rayon הוא בד סינטטי רך וקל משקל. הוא משמש לעתים קרובות עבור בגדים ובדרך כלל מעורבב עם בדים אחרים.

כיצד לבחור את הבד הרך המתאים בדומה לקורדרוי

כאשר בוחרים בד רך הדומה לקורדרוי, חשוב לקחת בחשבון את סוג הבד, המשקל ודוגמת הוול. סוג הבד יקבע את העמידות והנוחות של הבד. משקל הבד יקבע עד כמה הוא עבה וכבד. דוגמת הוויל תקבע את הטקסטורה והמראה של הבד.

טיפול ותחזוקה של בד רך בדומה לקורדרוי

הטיפול בבד רך הדומה לקורדרוי קל יחסית. עדיף לשטוף אותו במים קרים במחזור עדין ולהימנע משימוש באקונומיקה או מרכך כביסה. כמו כן, חשוב להימנע מגיהוץ או ניקוי יבש של הבד, שכן הדבר עלול לפגוע בבד.

השוואה מהירה

בד מִשׁקָל דפוס וייל
כותנה אוֹר דמוי קטיפה
פּוֹלִיאֶסטֶר בינוני חלק
זְהוֹרִית אוֹר רַך

בד רך הדומה לקורדרוי הוא בחירה פופולרית עבור ביגוד, ריפוד ופריטים אחרים לעיצוב הבית. זה זמין בכמה סוגים, כולל כותנה, פוליאסטר, ו-rayon. כאשר בוחרים בד רך הדומה לקורדרוי, חשוב לקחת בחשבון את סוג הבד, המשקל ודוגמת הוול. הטיפול בבד רך הדומה לקורדרוי קל יחסית ויש לעשות זאת בזהירות כדי להבטיח שהבד יחזיק מעמד. למידע נוסף על בד רך הדומה לקורדרוי, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן