דף הבית » למה אני » מדוע שעווה על בתי השחי שלי משחירים אותם?

מדוע שעווה על בתי השחי שלי משחירים אותם?

. מדוע שעווה על בתי השחי שלי משחירים אותם?

מדוע שעווה על בתי השחי שלי משחירים אותם?

שעווה בבית השחי שלך יכולה להיות דרך מצוינת לשמור על מראה חלק וחסר שיער, אבל זה יכול להיות גם כמה תופעות לוואי בלתי צפויות. אחד הנפוצים ביותר הוא שבית השחי שלך יכול להשחיר לאחר שעווה. זה יכול להיות קצת מדאיג, אבל בדרך כלל אין מה לדאוג. הנה למה שעווה של בתי השחי שלך יכול להפוך אותם לשחורים, ומה אתה יכול לעשות כדי למנוע את זה.

מה גורם לבתי השחי להשחיר לאחר שעווה?

הסיבה השכיחה ביותר להשחרת בית השחי לאחר שעווה היא מצב הנקרא היפרפיגמנטציה פוסט-דלקתית. זה כאשר העור מייצר יותר מדי מלנין, הפיגמנט שנותן לעור את צבעו, בתגובה לפציעה או גירוי. שעווה עלולה לגרום לסוג זה של גירוי, והתוצאה היא כתמי עור כהים.

כיצד אוכל למנוע מבית השחי שלי להשחיר לאחר שעווה?

הדרך הטובה ביותר למנוע מבתי השחי שלך להשחיר לאחר השעווה היא לטפל היטב בעור שלך לפני ואחרי השעווה. לפני שעווה, הקפד לקלף את העור שלך כדי להסיר תאי עור מתים ושמנים שיכולים ללכוד את השעווה. לאחר השעווה, מרחי קרם לחות כדי להרגיע את העור ולשמור עליו לחות. עליך גם להימנע משעווה אם העור שלך מגורה או דלקתי. אם יש לך חתכים, שריטות או פריחות על העור שלך, המתן עד שהם ירפאו לפני שעווה.

מה עלי לעשות אם בתי השחי שלי משחירים לאחר שעווה?

אם בית השחי שלך משחיר לאחר שעווה, אל תיבהל. שינוי הצבע אמור לדעוך מעצמו תוך מספר שבועות. בינתיים, אתה יכול להשתמש בקרצוף עדין כדי לעזור להסיר את הכתמים הכהים. אתה יכול גם להשתמש בקרם הבהרה כדי לעזור להבהיר את העור.

האם אני יכול לעשות שעווה על בתי השחי שלי אם הם כבר חשוכים?

אם בתי השחי שלך כבר כהים, עליך להימנע מלבצע אותם בשעווה. שעווה עלולה לגרום לגירוי נוסף ולהחמיר את שינוי הצבע. במקום זאת, עליך לבחור בשיטת הסרת שיער אחרת, כגון גילוח או שימוש בקרם להסרת שיער.

השוואה מהירה

גורם מְנִיעָה יַחַס
היפרפיגמנטציה פוסט דלקתית פילינג לפני שעווה, לחות לאחר שעווה, להימנע משעווה אם העור מגורה פילינג, השתמש בקרם הבהרה

לסיכום, שעווה בבתי השחי עלולה לגרום להם להשחיר עקב היפרפיגמנטציה פוסט דלקתית. כדי למנוע את זה, הקפידו לטפל היטב בעור לפני ואחרי השעווה. אם בתי השחי שלך משחירים, אל תיבהל. שינוי הצבע אמור לדעוך מעצמו תוך מספר שבועות. אם יש לך בתי שחי כהים, כדאי להימנע משעווה ולבחור בשיטה אחרת להסרת שיער.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן