דף הבית » מדוע חשוב » מדוע היה חשוב לישעיהו לקרוא את ספר הברית לפני העם?

מדוע היה חשוב לישעיהו לקרוא את ספר הברית לפני העם?

מדוע היה חשוב לישעיהו לקרוא את ספר הברית לפני העם?

מהו ספר הברית?

ספר הברית הוא אוסף של חוקים, תקנות והוראות שנתן אלוהים לבני ישראל. הוא נכתב על ידי משה ונמצא בשמות כ’-כג. ספר הברית מכיל את עשרת הדברות, חוקי הקדושה וחוקי הצדק. הוא מכיל גם הנחיות כיצד לעבוד את אלוהים, כיצד להתייחס לאחרים וכיצד לחיות בהרמוניה עם אלוהים ואחד עם השני.

נושאים קשורים:

 

מדוע היה חשוב לישעיהו לקרוא את ספר הברית?

לישעיהו היה חשוב לקרוא את ספר הברית לעם כי זה היה תזכורת לברית שאלוהים כרת איתם. ספר הברית היה תזכורת להבטחות שאלוהים נתן לבני ישראל ולחוקים שהם אמורים לפעול לפיהם. על ידי קריאת ספר הברית, ישעיהו הזכיר לעם את ההבטחות שאלוהים נתן להם ואת החוקים שהם צריכים לפעול לפיהם.

ספר הברית היה תזכורת להבטחותיו של אלוהים

ספר הברית היה תזכורת להבטחות שאלוהים נתן לבני ישראל. אלוהים הבטיח להיות אלוהים שלהם ולהגן עליהם ולפרנס אותם. הוא הבטיח להיות נאמן להם ולעולם לא יעזוב אותם. בקריאת ספר הברית, ישעיהו הזכיר לעם את ההבטחות שאלוהים הבטיח להם.

ספר הברית היה תזכורת לחוקי אלוהים

ספר הברית היה גם תזכורת לחוקים שאלוהים נתן לבני ישראל. חוקים אלו נועדו להנחות את בני ישראל ביחסיהם עם אלוהים ואחד עם השני. הם נועדו לעזור לבני ישראל לחיות בהרמוניה עם אלוהים ואחד עם השני. בקריאת ספר הברית, ישעיהו הזכיר לעם את החוקים שאלוהים נתן להם. בנוסף להזכיר לעם את הבטחותיו של אלוהים ואת חוקי אלוהים, קריאת ספר הברית הייתה גם דרך עבור ישעיהו להכריז את דבר אלוהים. בקריאת ספר הברית, ישעיהו הכריז לעם את דבר אלוהים והזכיר להם את חובתם לציית לאלוהים ולחיות בהתאם לחוקיו. לישעיהו היה חשוב לקרוא את ספר הברית לעם כי זה היה תזכורת לברית שאלוהים כרת איתם. על ידי קריאת ספר הברית, ישעיהו הזכיר לעם את ההבטחות שאלוהים נתן להם ואת החוקים שהם צריכים לפעול לפיהם. הוא גם הכריז את דבר אלוהים בפני האנשים והזכיר להם את חובתם לציית לאלוהים ולחיות בהתאם לחוקיו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן