דף הבית » מאמרים » מדוע אני רואה תמונה ב-YouTube עבור צינור?

מדוע אני רואה תמונה ב-YouTube עבור צינור?

מדוע אני רואה תמונה ב-YouTube עבור צינור?

מהי תמונה ביוטיוב עבור צינור?

תמונה ב-YouTube עבור צינור היא תמונה המשויכת לסרטון בפלטפורמה. תמונה זו היא בדרך כלל סטילס מהסרטון, אך היא יכולה להיות גם תמונה מותאמת אישית שהמעלה בחר לייצג את הסרטון שלו. תמונה זו מוצגת בדף YouTube של הסרטון, כמו גם בדף תוצאות החיפוש של YouTube.

מדוע אני רואה תמונה ב-YouTube עבור צינור?

התמונה ב-YouTube עבור שפופרת נמצאת שם כדי לעזור לצופים למצוא את הסרטון שהם מחפשים. הוא משמש גם כדי לתת לצופים מושג על מה הסרטון לפני שהם צופים בו. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור סרטונים שאין להם כותרת או תיאור שמסבירים בבירור על מה הסרטון.

זה עוזר לצופים למצוא את הסרטון שהם מחפשים

התמונה ב-YouTube לשפופרת עוזרת לצופים למצוא את הסרטון שהם מחפשים. על ידי התבוננות בתמונה, הצופים יכולים לקבל מושג על מה הסרטון ולהחליט אם זה משהו שהם רוצים לראות. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור סרטונים שאין להם כותרת או תיאור שמסבירים בבירור על מה הסרטון.

זה נותן לצופים מושג על מה הסרטון עוסק

התמונה ב-YouTube עבור צינור יכולה גם לתת לצופים מושג על מה הסרטון לפני שהם צופים בו. זה יכול להיות שימושי עבור סרטונים שאין להם כותרת או תיאור שמסבירים בבירור על מה הסרטון. על ידי התבוננות בתמונה, הצופים יכולים לקבל מושג על מה הסרטון ולהחליט אם זה משהו שהם רוצים לראות.

זה יכול לעזור להגדיל את מספר הצופים

התמונה ב-YouTube עבור צינור יכולה גם לעזור להגדיל את מספר הצפייה. על ידי תמונה מושכת את העין, סביר יותר שהצופים ללחוץ על הסרטון ולצפות בו. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור סרטונים שאין להם כותרת או תיאור שמסבירים בבירור על מה הסרטון.

זה יכול לעזור להגביר את המעורבות

התמונה ב-YouTube עבור צינור יכולה גם לעזור להגביר את המעורבות. על ידי תמונה מושכת את העין, יש סיכוי גבוה יותר שהצופים יגירו על הסרטון וישתפו אותו עם חבריהם. זה יכול לעזור להגדיל את מספר הצפייה והמעורבות, מה שיכול להועיל ליוצר הסרטון.

כיצד להשתמש בתמונה ב-YouTube עבור צינור לטובתך

התמונה ב-YouTube עבור צינור יכולה לשמש לטובתך אם אתה יוצר וידאו. הנה כמה טיפים לשימוש בתמונה לטובתך:

  • בחר תמונה מושכת את העין שתמשוך את הצופים פנימה.
  • ודא שהתמונה רלוונטית לסרטון.
  • ודא שהתמונה תהיה באיכות גבוהה.
  • ודא שהתמונה לא קטנה מדי או גדולה מדי.
  • ודא שהתמונה אינה מטושטשת או מפוקסלת.

השוואה מהירה

תכונה תועלת
עוזר לצופים למצוא את הסרטון שהם מחפשים הצופים יכולים לקבל מושג על מה הסרטון לפני שהם צופים בו
נותן לצופים מושג על מה הסרטון יכול לעזור להגדיל את מספר הצפייה
יכול לעזור להגביר את המעורבות יכול לשמש לטובתך כיוצר וידאו

לסיכום, התמונה ב-YouTube עבור צינור יכולה להיות דרך מצוינת לעזור לצופים למצוא את הסרטון שהם מחפשים ולתת להם מושג על מה הסרטון לפני שהם צופים בו. זה גם יכול לעזור להגדיל את מספר הצפייה והמעורבות, מה שיכול להועיל ליוצר הסרטון. כדי להפיק את המרב מהתמונה ביוטיוב עבור צינור, הקפידו לבחור תמונה מושכת עין הרלוונטית לסרטון, איכותית ולא קטנה מדי או גדולה מדי. למידע נוסף על איך להשתמש ב-YouTube לטובתך, עיין בטיפים האלה של YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן