דף הבית » מאמרים » מדוע אני צריך להוציא את כונן הבזק מסוג USB בבטחה?

מדוע אני צריך להוציא את כונן הבזק מסוג USB בבטחה?

מדוע אני צריך להוציא את כונן הבזק מסוג USB בבטחה?

מהו כונן הבזק מסוג USB?

כונן הבזק מסוג USB, הידוע גם ככונן אצבע, הוא מכשיר קטן ונייד המשמש לאחסון והעברת נתונים בין מחשבים. זהו סוג של זיכרון לא נדיף, כלומר הנתונים המאוחסנים בו לא יאבדו כשהמכשיר כבוי. כונני הבזק מסוג USB משמשים בדרך כלל לאחסון מסמכים, תמונות, מוזיקה וסוגים אחרים של קבצים.

מדוע אני צריך להוציא את כונן הבזק מסוג USB בבטחה?

כשתסיים להשתמש בכונן הבזק מסוג USB, חשוב להוציא אותו כראוי. הסיבה לכך היא שהמכשיר כל הזמן כותב וקורא נתונים מהמחשב. אם פשוט תנתק את ההתקן מבלי להוציא אותו, אתה עלול לאבד נתונים או להשחית את הכונן. הוצאת הכונן כהלכה תבטיח שכל הנתונים ייכתבו לכונן ושהכונן מנותק בבטחה מהמחשב. זה יעזור למנוע אובדן נתונים ושחיתות.

כיצד להוציא כונן הבזק מסוג USB

הוצאת כונן הבזק מסוג USB היא תהליך פשוט. במחשבי Windows, אתה יכול ללחוץ לחיצה ימנית על הכונן בסייר הקבצים ולבחור "הוצאה". במחשבי Mac, אתה יכול לגרור את סמל הכונן לאשפה.

השוואה מהירה

פעולה חלונות מק
הוצא כונן הבזק מסוג USB לחץ לחיצה ימנית ובחר "הוצאה" גרור את סמל הכונן לאשפה

כמו כן, חשוב לציין שלכמה כונני הבזק מסוג USB יש מתג פיזי שניתן להשתמש בו כדי לנעול ולפתוח את הכונן. אם הכונן נעול, לא תוכל להוציא אותו. הקפד לפתוח את הכונן לפני שתנסה להוציא אותו.

סיכום

הוצאת כונן הבזק מסוג USB בצורה בטוחה היא צעד חשוב בהגנה על הנתונים שלך. על ידי הוצאת הכונן כהלכה, אתה יכול להבטיח שכל הנתונים נכתבים לכונן ושהכונן מנותק בבטחה מהמחשב. זה יעזור למנוע אובדן נתונים ושחיתות.למידע נוסף על איך להוציא בבטחה כונן הבזק מסוג USB, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן