דף הבית » למה אני » מדוע אני מקבל הודעת WhatsApp אחת כמו הרבה הודעות?

מדוע אני מקבל הודעת WhatsApp אחת כמו הרבה הודעות?

מדוע אני מקבל הודעת WhatsApp אחת כמו הרבה הודעות?

מהי הודעת WhatsApp?

התראת WhatsApp היא הודעה שמופיעה במכשיר שלך כאשר מישהו שולח לך הודעה או מקיים אינטראקציה עם החשבון שלך בדרך כלשהי. זוהי דרך של האפליקציה להתריע על פעילות בחשבון מבלי שתצטרך לפתוח את האפליקציה.

מדוע אני מקבל הודעת WhatsApp אחת כמו הרבה הודעות?

אם אי פעם קיבלת הודעת וואטסאפ בודדת שנראית מכילה הודעות רבות, סביר להניח שהאדם ששלח לך את ההודעה שלח אותה כהודעה קבוצתית. הודעות קבוצתיות הן הודעות שנשלחות למספר אנשים בו-זמנית. כשתקבל הודעה קבוצתית, תקבל התראה אחת המכילה את כל ההודעות שנשלחו בקבוצה.

איך אני יכול לתקן את זה?

אם אתה מקבל יותר מדי התראות מהודעות קבוצתיות, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית את מספר ההתראות שאתה מקבל. הראשון הוא לבקש מהאדם ששלח את ההודעה לשלוח אותה כהודעה פרטנית. זה יבטיח שתקבל הודעה אחת בלבד עבור כל הודעה שנשלחה.

כבה הודעות קבוצתיות

ניתן גם לבטל התראות קבוצתיות בהגדרות WhatsApp. כדי לעשות זאת, פתח את האפליקציה ועבור לתפריט ההגדרות. משם, בחר הודעות ולאחר מכן הודעות קבוצתיות. לאחר מכן תוכל לכבות התראות קבוצתיות כך שלא תקבל עוד התראות על הודעות קבוצתיות.

עזוב את הקבוצה

אם אתה חלק מקבוצה ששולחת יותר מדי הודעות, אתה יכול לעזוב את הקבוצה. כדי לעשות זאת, פתח את הצ'אט הקבוצתי ובחר את שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. משם, בחר עזוב את הקבוצה ואשר שברצונך לעזוב את הקבוצה. פעולה זו תסיר אותך מהקבוצה ולא תקבל יותר התראות על הודעות שנשלחו בקבוצה.

חסום את איש הקשר

אם אתה מקבל יותר מדי התראות מאיש קשר בודד, אתה יכול לחסום אותן. כדי לעשות זאת, פתחו את הצ'אט עם איש הקשר ובחרו את שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. משם, בחר חסום ואשר שברצונך לחסום את איש הקשר. זה ימנע מהם לשלוח לך הודעות ולא תקבל מהם התראות יותר.

האם אתה מקבל אי פעם הודעת WhatsApp אחת כמו הרבה הודעות? זה יכול להיות מעצבן ומבלבל, אבל יש דרכים לפתור את הבעיה הזו. על ידי בקשת השולח לשלוח הודעות בודדות, כיבוי הודעות קבוצתיות, עזיבת הקבוצה או חסימת איש הקשר, תוכל לצמצם את מספר ההודעות שתקבל. למידע נוסף, מצא מידע נוסף ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן