דף הבית » למה אני » מדוע איני יכול להזיז את סמלי שולחן העבודה?

מדוע איני יכול להזיז את סמלי שולחן העבודה?

מדוע איני יכול להזיז את סמלי שולחן העבודה?

מה הם אייקוני שולחן עבודה?

סמלי שולחן העבודה הם תמונות קטנות המייצגות תוכניות, קבצים או תיקיות. הם ממוקמים על שולחן העבודה של המחשב שלך וניתן להשתמש בהם כדי לגשת במהירות לתוכניות, לקבצים או לתיקיות שהם מייצגים. הם משמשים גם כדי להתאים אישית את המראה של שולחן העבודה שלך.

מדוע איני יכול להזיז את סמלי שולחן העבודה?

ישנן מספר סיבות לכך שלא תוכל להזיז את סמלי שולחן העבודה. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהסמלים נעולים במקומם. זה יכול לקרות אם הפעלת את האפשרות "נעילת סמלים של שולחן העבודה" בהגדרות Windows. סיבה נוספת היא שהסמלים עשויים להיות חלק מעיצוב או טפט שהתקנת. במקרה זה, הסמלים יהיו נעולים במקומם ולא ניתן להזיז אותם.

איך לתקן את זה

אם אינך מצליח להזיז את סמלי שולחן העבודה, ישנם מספר דברים שאתה יכול לנסות כדי לתקן את הבעיה.

בטל את הנעילה של סמלי שולחן העבודה

אם הפעלת את האפשרות "נעילת סמלים של שולחן העבודה" בהגדרות של Windows, תוכל לבטל את נעילת הסמלים בקלות על ידי מעבר ללשונית "שולחן עבודה" בהגדרות Windows וביטול הסימון של האפשרות "נעילת סמלים של שולחן העבודה".

שנה את ערכת הנושא או הטפט

אם הסמלים הם חלק מנושא או טפט, אתה יכול לנסות לשנות את העיצוב או הטפט לאחד שאינו מכיל את הסמלים. זה אמור לאפשר לך להזיז את הסמלים.

לאתחל את המחשב

אם אף אחד מהפתרונות לעיל לא עובד, אתה יכול לנסות להפעיל מחדש את המחשב. זה עשוי לעזור לאפס את ההגדרות ולאפשר לך להזיז את הסמלים.

השתמש בתוכנת צד שלישי

אם אתה עדיין לא מצליח להזיז את הסמלים, אתה יכול לנסות להשתמש בתוכנת צד שלישי כדי להעביר אותם. קיימות מספר תוכניות זמינות שיכולות לעזור לך להזיז את הסמלים.

פנה לתמיכה הטכנית

אם עדיין אינך מצליח להזיז את הסמלים, תוכל לפנות לתמיכה הטכנית לקבלת עזרה. ייתכן שהם יוכלו לספק לך פתרונות נוספים שיעזרו לך להזיז את הסמלים.

סיכום

סמלי שולחן העבודה הם דרך מצוינת לגשת במהירות לתוכניות, קבצים או תיקיות. עם זאת, אם אינך מצליח להזיז את הסמלים, ישנם מספר דברים שאתה יכול לנסות לתקן את הבעיה. אתה יכול לנסות לבטל את נעילת הסמלים, לשנות את ערכת הנושא או הטפט, להפעיל מחדש את המחשב, להשתמש בתוכנת צד שלישי או ליצור קשר עם התמיכה הטכנית לקבלת עזרה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן