דף הבית » מאמרים » למה פגשתי את האיש שלי

למה פגשתי את האיש שלי

למה פגשתי את האיש שלי

המסע למציאת הגבר שלי

למצוא את האדם הנכון לבלות איתו את חייך היא משימה לא פשוטה. זה דורש זמן, סבלנות והרבה מאמץ. עבורי זה היה מסע ארוך שהתחיל בהמון הרהור עצמי והסתיים בכך שפגשתי את הגבר שלי. הייתי רווק זמן מה והרגשתי קצת בודד. רציתי למצוא מישהו לחלוק איתו את חיי, אבל לא הייתי בטוח מאיפה להתחיל. החלטתי לקחת קצת זמן לחשוב מה אני רוצה בבן זוג ואיזה סוג של מערכת יחסים אני רוצה שיהיה לי. חשבתי על התכונות שאני רוצה בבן זוג ועל סוג היחסים שרציתי לקיים. רציתי מישהו נחמד, מבין ותומך. רציתי מישהו שיהיה מוכן לעבוד ביחד כדי שהקשר שלנו יהיה מוצלח. רציתי גם מישהו ששותף לערכים שלי ומוכן להתאמץ כדי שהקשר שלנו יעבוד.

עושה את הצעד הראשון

ברגע שהיה לי מושג ברור מה אני רוצה בבן זוג, התחלתי לעשות את הצעדים הראשונים לקראת מציאתו. התחלתי לחפש שותפים פוטנציאליים במעגל החברתי שלי ובאינטרנט. יצאתי לדייטים עם כמה אנשים, אבל אף אחד מהם לא הרגיש נכון. החלטתי לנקוט בגישה אחרת והתחלתי לחפש מישהו ששותף לערכים ותחומי העניין שלי. הצטרפתי לכמה אתרי היכרויות והתחלתי לחפש מישהו ששותף לתחומי העניין והערכים שלי. אחרי כמה חודשים של חיפושים, סוף סוף מצאתי מישהו שנראה כמו התאמה מושלמת.

פגישה עם האיש שלי

התחלנו לדבר ומהר מאוד הבנו שיש לנו הרבה במשותף. חלקנו את אותם ערכים ואינטרסים, ושנינו רצינו מערכת יחסים מחויבת. החלטנו להיפגש באופן אישי ולראות אם יש קשר. כשנפגשנו, ידעתי מיד שהוא האחד. היה בינינו חיבור מיידי והרגשתי שהכרתי אותו שנים. דיברנו שעות והרגשתי שאני יכול להיות אני סביבו.

בניית מערכת יחסים

התחלנו לצאת ומהר מאוד הבנו שאנחנו התאמה מושלמת. שנינו רצינו את אותם הדברים בזוגיות ושנינו רצינו לעבוד יחד כדי שזה יצליח. התחלנו לבנות בסיס חזק למערכת היחסים שלנו וידעתי שמצאתי את האדם הנכון.

המסע ממשיך

המסע שלי למציאת הגבר שלי היה ארוך ומפותל, אבל זה היה שווה את זה. אני כל כך שמחה שלקחתי את הזמן לחשוב מה אני רוצה בבן זוג ושהייתי מספיק סבלנית כדי למצוא את האדם הנכון. אני אסיר תודה על המסע שהוביל אותי אליו ומצפה לעתיד. למצוא את האדם הנכון לבלות איתו את חייך זו משימה לא פשוטה, אבל זה שווה את זה. קח את הזמן לחשוב מה אתה רוצה בבן זוג והיה סבלני בחיפוש שלך. אתה אף פעם לא יודע לאן המסע שלך ייקח אותך, אבל זה יכול להוביל אותך לאדם של חלומותיך.

מצא מידע נוסף בוויקיפדיה

למידע נוסף על מציאת האדם הנכון לבלות איתו את חייך, עיין במאמר זה בוויקיפדיה . אתה יכול גם לצפות בסרטונים ב-YouTube כדי ללמוד עוד על המסע למציאת ההתאמה המושלמת שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן