דף הבית » למה אני » למה לאלוהים אכפת מה אני עושה?

למה לאלוהים אכפת מה אני עושה?

למה לאלוהים אכפת מה אני עושה?

לאלוהים אכפת מאיתנו

לאלוהים אכפת מאוד מאיתנו ומההחלטות שאנו מקבלים. הוא ברא אותנו בצלמו ואוהב אותנו ללא תנאים. הוא רוצה שנחיה חיים של מטרה ושמחה, והוא רוצה שנתקרב אליו. למרות שזה יכול להיות קשה להבין למה לאלוהים אכפת מהדברים הקטנים שאנחנו עושים, חשוב לזכור שהוא אוהב אותנו ורוצה בטובתנו.

נושאים קשורים:

 

רצון האל לחיינו

לאלוהים יש תוכנית לחיינו, ואכפת לו ממה שאנו עושים כי הוא רוצה שנחיה על פי רצונו. הוא רוצה שנשתמש במתנות ובכישרונות שלנו כדי לשרת אותו ואחרים. הוא רוצה שנקבל החלטות נבונות שיקרבו אותנו אליו ויעזרו לנו לחיות חיים של מטרה. לאלוהים אכפת גם מההחלטות שלנו כי הוא יודע שלבחירות שלנו יכולות להיות השפעה מתמשכת על חיינו ועל חיי הסובבים אותנו.

אהבתו של אלוהים היא ללא תנאי

אלוהים אוהב אותנו ללא תנאים, ואכפת לו מהבחירות שאנו עושים כי הוא רוצה שנחווה את מלוא אהבתו. אכפת לו מהדברים הקטנים כי הוא יודע שההחלטות שלנו יכולות להוביל אותנו בדרך של שמחה או צער. הוא רוצה שנקבל החלטות שיקרבו אותנו אליו ויביאו לנו שמחה. הוא גם רוצה שנלמד מהטעויות שלנו ונצמח באמונתנו.

הרחמים והסליחות של אלוהים

אלוהים הוא אלוהים אוהב וסלחן, ואכפת לו מההחלטות שלנו כי הוא רוצה שנחווה את הרחמים והסליחה שלו. הוא יודע שנעשה טעויות, אבל הוא גם יודע שהוא יכול להשתמש בטעויות האלה כדי ללמד אותנו ולעזור לנו לצמוח. הוא רוצה שנפנה אליו בשעת הצורך שלנו ונבטח בו שידריך אותנו בכיוון הנכון.

הדרכה של אלוהים

לאלוהים אכפת מההחלטות שאנו מקבלים כי הוא רוצה להדריך אותנו בחיינו. הוא יודע שאנו זקוקים לחוכמתו ולהדרכה כדי לקבל החלטות נבונות. הוא רוצה שנחפש אותו ונבטח בו שיוביל אותנו בכיוון הנכון. הוא גם רוצה שנסמוך עליו לכוח ואומץ כאשר אנו עומדים בפני החלטות קשות.

סיכום

לאלוהים אכפת ממה שאנחנו עושים כי הוא אוהב אותנו ורוצה בטובתנו. הוא רוצה שנחיה חיים של מטרה ושמחה, והוא רוצה שנקבל החלטות שיקרבו אותנו אליו. הוא אלוהים אוהב וסלחן, והוא תמיד שם כדי להדריך אותנו ולספק לנו חוכמה וכוח. אנחנו יכולים לסמוך עליו שיוביל אותנו בכיוון הנכון וישתמש בטעויות שלנו כדי ללמד אותנו ולעזור לנו לצמוח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן