דף הבית » למה אני » למה היא ולא אני? – מדריך מקיף

למה היא ולא אני? – מדריך מקיף

למה היא ולא אני? - מדריך מקיף

מבוא

האם אי פעם אתה מרגיש שאתה לא מספיק טוב? כאילו כל הזמן משווים אותך למישהו אחר ומתקרבים? זו תחושה נפוצה, וזו תחושה שיכולה להיות קשה לנער אותה. אבל למה זה קורה? למה זה מרגיש כאילו כולם מצליחים בזמן שאתה נשאר מאחור? מאמר זה יבדוק מדוע זה לא אתה, אלא הם.

למה היא ולא אני?

1. מטרות שונות

הסיבה הראשונה שבגללה זה עשוי להרגיש שמישהו אחר מקבל את ההזדמנויות שאתה רוצה היא כי יש לו מטרות שונות משלך. לכל אחד יש את מערך המטרות והשאיפות הייחודי שלו, וחשוב לזכור שמה שעובד עבורו אולי לא יעבוד עבורך. לדוגמה, אם המטרה שלך היא להיות רופא, והמטרה של מישהו אחר היא להיות עורך דין, אז באופן טבעי הוא ימשיך בדרכים שונות.

2. חוויות שונות

סיבה נוספת מדוע זה עשוי להרגיש כאילו מישהו אחר מקבל את ההזדמנויות שאתה רוצה היא כי יש לו חוויות שונות משלך. לכל אחד יש מערך חוויות ייחודי משלו, וחוויות אלו יכולות לעצב את נקודת המבט שלו ואת ההחלטות שהוא מקבל. לדוגמה, אם למישהו יש ניסיון רב יותר בתחום מסוים, אזי יש סיכוי גבוה יותר להצליח בתחום זה.

3. משאבים שונים

הסיבה השלישית שבגללה זה עשוי להרגיש שמישהו אחר מקבל את ההזדמנויות שאתה רוצה היא כי יש לו משאבים שונים משלך. לכל אחד יש מערך משאבים ייחודי משלו, ומשאבים אלו יכולים לעשות הבדל גדול בהצלחתו. לדוגמה, אם למישהו יש גישה להשכלה טובה יותר או ליותר כסף, סביר להניח שהוא יצליח יותר.

4. חיבורים שונים

הסיבה הרביעית שבגללה זה עשוי להרגיש שמישהו אחר מקבל את ההזדמנויות שאתה רוצה היא בגלל שיש לו קשרים שונים משלך. לכל אחד יש את מערך הקשרים הייחודי שלו, והקשרים הללו יכולים לעשות הבדל גדול בהצלחתו. לדוגמה, אם למישהו יש גישה לאנשים משפיעים יותר או הזדמנויות נטוורקינג טובות יותר, סביר להניח שהוא יצליח יותר.

סיכום

בסופו של יום, חשוב לזכור שלכל אחד יש את מערך המטרות, החוויות, המשאבים והקשרים הייחודיים לו. מה שעובד עבור מישהו אחר אולי לא יעבוד עבורך, ולהיפך. אז במקום להשוות את עצמך לאחרים, התמקד במה שאתה יכול לעשות כדי להפוך את עצמך לגרסה הטובה ביותר של עצמך.

שולחן

גורמים למה היא ולא אני?
מטרות לכל אחד יש את מערך המטרות והשאיפות הייחודי שלו.
חוויות לכל אחד יש מערך חוויות ייחודי משלו, וחוויות אלו יכולות לעצב את נקודת המבט שלו ואת ההחלטות שהוא מקבל.
אֶמְצָעִי לכל אחד יש מערך משאבים ייחודי משלו, ומשאבים אלו יכולים לעשות הבדל גדול בהצלחתו.
חיבורים לכל אחד יש את מערך הקשרים הייחודי שלו, והקשרים הללו יכולים לעשות הבדל גדול בהצלחתו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן