דף הבית » איך קוראים » למה אתה באמת קורא סטטי?

למה אתה באמת קורא סטטי?

למה אתה באמת קורא סטטי?

מה זה סטטי?

סטטי הוא מונח המשמש לתיאור אובייקט או משתנה בעל ערך קבוע ואינו משתנה. הוא משמש לעתים קרובות בשפות תכנות כדי להתייחס לערך שידוע בזמן ההידור ואינו משתנה במהלך הפעלת התוכנית. משתנים סטטיים ידועים גם בתור קבועים.

סוגי סטטיים

סטטי יכול להתייחס לסוגים שונים של אובייקטים או משתנים. הסוגים הנפוצים ביותר הם:

  • משתנים סטטיים: אלו משתנים בעלי ערך קבוע ואינם משתנים במהלך הפעלת התוכנית.
  • שיטות סטטיות: אלו הן שיטות המוצהרות כסטטיות וניתן לקרוא אותן מבלי ליצור מופע של המחלקה.
  • מחלקות סטטיות: אלו הן מחלקות המוצהרות כסטטיות וניתן להשתמש בהן מבלי ליצור מופע של המחלקה.
  • מאפיינים סטטיים: אלו הם מאפיינים המוצהרים כסטטיים וניתן לגשת אליהם מבלי ליצור מופע של המחלקה.

למה סטטי חשוב?

סטטי חשוב מכיוון שהוא מאפשר יצירת אובייקטים שאינם תלויים במצב התוכנית. המשמעות היא שניתן להשתמש באובייקט בכל הקשר ללא צורך לדאוג לגבי מצב התוכנית. ניתן להשתמש באובייקטים סטטיים ומשתנים גם לאחסון נתונים שאינם תלויים במצב התוכנית. זה יכול להיות שימושי לאחסון נתוני תצורה או נתונים שאינם משתנים במהלך הפעלת התוכנית.

דוגמאות לסטטיק

ניתן להשתמש בסטטי בדרכים רבות ושונות בתכנות. הנה כמה דוגמאות לאופן שבו ניתן להשתמש בסטטי:

משתנים סטטיים

ניתן להשתמש במשתנים סטטיים לאחסון נתונים שאינם תלויים במצב התוכנית. לדוגמה, ניתן להשתמש במשתנה סטטי לאחסון הגדרת תצורה שאינה משתנה במהלך הפעלת התוכנית.

שיטות סטטיות

ניתן להשתמש בשיטות סטטיות ליצירת מתודות שניתן לקרוא להן מבלי ליצור מופע של המחלקה. זה יכול להיות שימושי ליצירת שיטות שירות המשמשות לאורך התוכנית.

שיעורים סטטיים

ניתן להשתמש במחלקות סטטיות ליצירת מחלקות שניתן להשתמש בהן מבלי ליצור מופע של המחלקה. זה יכול להיות שימושי ליצירת מחלקות שירות המשמשות לאורך התוכנית.

מאפיינים סטטיים

ניתן להשתמש במאפיינים סטטיים ליצירת מאפיינים שניתן לגשת אליהם מבלי ליצור מופע של המחלקה. זה יכול להיות שימושי ליצירת מאפיינים המשמשים לאורך התוכנית.

סיכום

סטטי הוא מושג חשוב בתכנות המאפשר יצירת אובייקטים ומשתנים שאינם תלויים במצב התוכנית. חשוב להבין את הסוגים השונים של סטטי וכיצד ניתן להשתמש בהם בתכנות. למידע נוסף על סטטי, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן