דף הבית » מאמרים » למה אני תומך במרצ

למה אני תומך במרצ

למה אני תומך במרצ

מהי מרצ?

מרצ היא מפלגת שמאל בישראל. היא נוסדה בשנת 1992 והיא כיום המפלגה השלישית בגודלה בכנסת, הפרלמנט הישראלי. מרצ היא מפלגה חילונית, מתקדמת וסוציאל-דמוקרטית הדוגלת בזכויות אדם, צדק חברתי ושלום. את המפלגה מוביל ניצן הורוביץ, עיתונאי לשעבר ופעיל סביבתי.

למה אני תומך במרצ

אני תומך במרצ כי אני מאמין בערכים שהמפלגה מייצגת. מרצ היא מפלגה פרוגרסיבית שדוגלת בזכויות אדם, צדק חברתי ושלום. זוהי מפלגה שמחויבת ליצור חברה שוויונית יותר ועולם שליו יותר. מרצ היא גם מפלגה המחויבת לשמירה על הסביבה. המפלגה מובילה זה מכבר במאבק בשינויי האקלים והציעה מספר מדיניות להפחתת פליטות וקידום אנרגיה מתחדשת. מרצ היא גם מפלגה המחויבת להגן על זכויות המיעוטים. המפלגה מובילה זה מכבר במאבק למען זכויות הלהט"ב והציעה מספר מדיניות להגנה על זכויות הלהט"ב. לבסוף, מרצ היא מפלגה המחויבת ליצור חברה צודקת ושוויונית יותר. המפלגה הציעה מספר מדיניות לצמצום אי השוויון ולקידום הזדמנויות כלכליות לכולם.

המחויבות של מרצ לשלום

גם מרצ היא מפלגה המחויבת לשלום. המפלגה מובילה זה מכבר במאבק לפתרון שתי המדינות לסכסוך הישראלי-פלסטיני והציעה מספר מדיניות לקידום השלום והביטחון באזור.

מחויבות מרצ לצדק חברתי

מרצ היא גם מפלגה המחויבת לצדק חברתי. המפלגה הציעה מספר מדיניות לצמצום העוני ולקידום הזדמנויות כלכליות לכולם. המפלגה גם הציעה מספר מדיניות להגנה על זכויות העובדים ולקידום חברה שוויונית יותר.

סיכום

לסיכום, אני תומך במרצ כי אני מאמין בערכים שהמפלגה מייצגת. מרצ היא מפלגה פרוגרסיבית שדוגלת בזכויות אדם, צדק חברתי ושלום. זוהי מפלגה המחויבת ליצור חברה שוויונית יותר ועולם שליו יותר. זוהי מפלגה המחויבת להגן על הסביבה, להגן על זכויות המיעוטים וליצור חברה צודקת ושוויונית יותר. מסיבות אלו אני תומך במרצ. למידע נוסף על מרצ, בקר בדף YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן