דף הבית » למה אני » למה אני שונה: השוואה מהירה

למה אני שונה: השוואה מהירה

למה אני שונה: השוואה מהירה

מה עושה אותי שונה?

לכולנו יש תכונות ייחודיות שגורמות לנו לבלוט מהקהל. בין אם זה המראה הפיזי שלנו, הכישרונות שלנו או האישיות שלנו, ישנם דברים מסוימים שעושים אותנו שונים מהשאר. אבל מה עושה אותי שונה? אני מאמין שאני שונה מאנשים אחרים בגלל נקודת המבט הייחודית שלי על החיים. יש לי דרך אחרת להסתכל על העולם ואני חושבת שזה מה שמבדיל אותי מהשאר. אני חושב עמוק ולעתים קרובות אני לוקח את הזמן כדי להרהר על העולם שסביבי. אני גם אדם יצירתי ואני אוהב להביע את עצמי באמצעות אמנות וכתיבה. האישיות שלי היא גם משהו שגורם לי לבלוט מהקהל. אני מוחצן ואני נהנה להיות ליד אנשים. אני גם אדם מאוד נלהב ואני תמיד מחפש דרכים לעשות את ההבדל בעולם. אני מאמין חזק בצדק ובשוויון ואני שואף להשפיע לטובה על העולם.

השוואה מהירה

מראה חיצוני

אני בגובה ומשקל ממוצעים ויש לי שיער חום ועיניים חומות. אני לא גבוה או נמוך במיוחד, ואני לא רזה או כבד במיוחד. יש לי כמה נמשים על הפנים והעור שלי בהיר.

אִישִׁיוּת

אני מוחצן ואני נהנה להיות ליד אנשים. אני גם אדם נלהב ואני תמיד מחפש דרכים לעשות את ההבדל בעולם. אני מאמין חזק בצדק ובשוויון ואני שואף להשפיע לטובה על העולם.

כשרונות

אני אדם יצירתי ואני אוהב להביע את עצמי באמצעות אמנות וכתיבה. אני גם חושב עמוק ולעתים קרובות אני לוקח את הזמן להרהר על העולם שסביבי. אני מקשיב טוב ותמיד מוכן להקשיב לכל מי שצריך.

סיכום

בסופו של יום, אני מאמין שמה שמייחד אותי מאנשים אחרים הוא נקודת המבט הייחודית שלי על החיים. יש לי דרך אחרת להסתכל על העולם ואני חושבת שזה מה שמבדיל אותי מהשאר. אני אדם יצירתי ואני אוהב להביע את עצמי באמצעות אמנות וכתיבה. אני גם אדם נלהב ואני תמיד מחפש דרכים לעשות את ההבדל בעולם. אני מאמין חזק בצדק ובשוויון ואני שואף להשפיע לטובה על העולם. אלו הן התכונות שעושות אותי שונה מאנשים אחרים. אני גאה במי שאני ומאמין שנקודת המבט הייחודית שלי על החיים היא זו שגורמת לי לבלוט מהקהל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן