דף הבית » מאמרים » למה אני צריך אנשים לא תומכים בחיי?

למה אני צריך אנשים לא תומכים בחיי?

למה אני צריך אנשים לא תומכים בחיי?

מהי התנהגות לא תומכת?

התנהגות לא תומכת היא כל פעולה או גישה שגורמת למישהו להרגיש פחות או לא מקובל. זה יכול להיות כל דבר מביקורת ועד דחייה מוחלטת. זה יכול להיות עדין או גלוי, והוא יכול להיות מכוון לכל אחד, ללא קשר לגילו, מינו, גזע או כל גורם אחר. התנהגות לא תומכת יכולה להגיע ממשפחה, חברים, עמיתים, או אפילו זרים. התנהגות לא תומכת יכולה ללבוש צורות רבות. זה יכול להיות פשוט כמו שמישהו לא מקשיב לך כשאתה מנסה להסביר משהו. זה יכול להיות קיצוני כמו שמישהו אומר לך שאתה לא מספיק טוב או שלעולם לא תגיע לשום דבר. התנהגות לא תומכת יכולה להיות גם פסיבית, כגון מישהו שלא מגיב להודעות שלך או לא מופיע כשאמר שכן.

למה אנחנו צריכים אנשים לא תומכים בחיינו?

זה אולי נראה מנוגד לאינטואיציה, אבל אנשים לא תומכים בחיינו יכולים למעשה להיות מועילים. הנה כמה סיבות לכך:

1. הם עוזרים לנו לפתח חוסן

כאשר אנו חווים התנהגות לא תומכת, זה יכול להיות קשה להתמודד איתה. אבל זו גם יכולה להיות הזדמנות מצוינת לפתח חוסן. חוסן הוא היכולת לחזור ממצבים קשים ולהמשיך ללכת גם כשהדברים מתקשים. זו מיומנות חשובה שיש לה, והיא יכולה לעזור לנו להישאר חזקים מול מצוקה.

2. הם עוזרים לנו ללמוד לעמוד על עצמנו

אנשים לא תומכים יכולים לדחוף אותנו לעמוד על עצמנו ולדבר את האמת שלנו. כאשר אנו מתמודדים עם התנהגות לא תומכת, זה יכול להיות מפתה פשוט להיכנע ולקבל אותה. אבל על ידי עמידה על עצמנו ואמירת האמת שלנו, אנו יכולים ללמוד להיות אסרטיביים ולהשתלט על חיינו.

3. הם עוזרים לנו להעריך אנשים תומכים

קיום אנשים לא תומכים בחיינו יכול לעזור לנו להעריך עוד יותר את האנשים התומכים בחיינו. כאשר אנו חווים התנהגות לא תומכת, זה יכול להיות קל לשכוח מהאנשים שתמיד נמצאים שם בשבילנו ושאכפת להם באמת מאיתנו. אבל כשאנחנו לוקחים את הזמן להעריך את האנשים האלה, אנחנו יכולים להיזכר באיזו מזל יש לנו אותם בחיינו.

איך להתמודד עם אנשים לא תומכים

התמודדות עם אנשים לא תומכים יכולה להיות קשה, אבל יש כמה אסטרטגיות שיכולות לעזור. הנה כמה טיפים:

1. הגדר גבולות

חשוב להציב גבולות עם אנשים לא תומכים. זה אומר להבהיר איזו התנהגות מקובלת ומה לא. אם מישהו לא תומך, אל תפחד להגיד לו שההתנהגות שלו לא בסדר.

2. אל תיקח את זה אישית

חשוב לזכור שהתנהגות לא תומכת היא לרוב שיקוף של הבעיות של האדם האחר, לא שלך. נסו לקחת צעד אחורה ולזכור שזה לא קשור אליכם.

3. מצא אנשים תומכים

להקיף את עצמך באנשים תומכים יכולה להיות דרך מצוינת להתמודד עם התנהגות לא תומכת. מצא אנשים שיקשיבו לך, יקבלו אותך ויעודדו אותך.

סיכום

אנשים לא תומכים יכולים להיות קשים להתמודדות, אבל הם יכולים גם להועיל. הם יכולים לעזור לנו לפתח חוסן, לעמוד על עצמנו ולהעריך את האנשים התומכים בחיינו. אם יש לכם עסק עם אנשים לא תומכים, זכרו להציב גבולות, אל תיקחו זאת באופן אישי ומצאו אנשים תומכים. למידע נוסף על איך להתמודד עם אנשים לא תומכים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן