דף הבית » למה אני » למה אני נראה מוזר בטלפון?

למה אני נראה מוזר בטלפון?

למה אני נראה מוזר בטלפון?

מה גורם לך להיראות מוזר בטלפון?

האם אי פעם אתה מרגיש שאתה נראה מוזר בטלפון? יכול להיות שאתה צודק. ישנם כמה גורמים שיכולים לגרום לך להיראות מוזר בטלפון.

תְאוּרָה

תאורה יכולה להיות גורם מרכזי באיך שאתה נראה בטלפון. אם התאורה בהירה מדי, היא עלולה לשטוף את התכונות שלך ולגרום לך להיראות מכובס. מצד שני, אם התאורה עמומה מדי, זה יכול לגרום לך להיראות כהה וצללים. התאורה הטובה ביותר לשיחת טלפון היא אור טבעי, כגון אור שמש. אם אינך יכול לקבל אור טבעי, נסה להשתמש במנורה בעלת אור חם וצהבהב.

זָוִית

זווית הטלפון שלך יכולה גם להשפיע על איך אתה נראה בטלפון. אם אתה מחזיק את הטלפון קרוב מדי לפנים שלך, זה יכול לגרום לתכונות שלך להיראות מעוותות. אם אתה מחזיק את הטלפון שלך רחוק מדי, זה יכול לגרום לך להיראות קטן ומרוחק. הזווית הטובה ביותר לשיחת טלפון היא להחזיק את הטלפון באורך היד ומעט מעל גובה העיניים. זה ייתן לך את התצוגה הטובה ביותר של הפנים שלך.

רקע כללי

הרקע של שיחת הטלפון שלך יכול גם להשפיע על איך אתה נראה. אם הרקע עמוס מדי או מסיח את הדעת, הוא עלול להרחיק מהתכונות שלך. נסה למצוא רקע רגיל, כגון קיר או וילון, שלא יסיח את דעתך מהפנים שלך.

איך להיראות טוב יותר בטלפון

עכשיו כשאתה יודע מה גורם לך להיראות מוזר בטלפון, אתה יכול לנקוט בצעדים כדי להיראות טוב יותר. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להיראות במיטבך בטלפון.

התאם את התאורה

השלב הראשון הוא להתאים את התאורה. נסו למצוא מקור אור טבעי, כמו חלון, והצבו את עצמכם כך שהאור יפגע בפניכם. אם אינך יכול לקבל אור טבעי, נסה להשתמש במנורה בעלת אור חם וצהבהב.

מצא את הזווית הנכונה

השלב הבא הוא למצוא את הזווית הנכונה עבור הטלפון שלך. החזק את הטלפון באורך זרוע ומעט מעל גובה העיניים. זה ייתן לך את התצוגה הטובה ביותר של הפנים שלך.

בחר רקע פשוט

לבסוף, בחר רקע פשוט לשיחת הטלפון שלך. נסה למצוא רקע רגיל, כגון קיר או וילון, שלא יסיח את דעתך מהפנים שלך. על ידי ביצוע העצות האלה, תוכל להיראות במיטבך בטלפון. למידע נוסף על איך להיראות טוב יותר בטלפון,בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן