דף הבית » למה אני » למה אני נראה כל כך מוזר בטלפון?

למה אני נראה כל כך מוזר בטלפון?

למה אני נראה כל כך מוזר בטלפון?

למה אני נראה כל כך מוזר בטלפון?

תהיתם פעם למה אתם נראים כל כך מוזר בטלפון? בין אם אתה בשיחת וידאו או סתם בשיחת טלפון רגילה, אולי שמת לב שאתה נראה שונה ממה שאתה נראה באופן אישי. אולי שמת לב שהפנים שלך נראות מעוותות, העור שלך נראה אחרת, ואולי אפילו נראה שאתה לובש מסכה. הסיבה שאתה נראה כל כך מוזר בטלפון היא בגלל האופן שבו המצלמה בטלפון שלך מצלמת את תמונה. המצלמה בטלפון שלך קטנה בהרבה מזו שבמחשב שלך, והיא לא קולטת את אותה כמות פרטים. המשמעות היא שהתמונה שאתה רואה בטלפון שלך אינה ברורה כמו זו שאתה רואה במחשב שלך.

איך לגרום לעצמך להיראות טוב יותר בשיחות וידאו

אם אתה רוצה לגרום לעצמך להיראות טוב יותר בשיחות וידאו, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. ראשית, ודא שיש לך תאורה טובה. אור טבעי הוא הטוב ביותר, אבל אם אין לך גישה לאור טבעי, אתה יכול להשתמש במנורה או באור טבעת. שנית, ודא שאתה לא קרוב מדי למצלמה. המצלמה בטלפון שלך קטנה בהרבה מזו שבמחשב שלך, כך שאם אתה קרוב מדי, הפנים שלך ייראו מעוותים. נסה להרחיק את הפנים שלך לפחות כמה מטרים מהמצלמה. שלישית, וודא שאינך מתאפרת יותר מדי. יותר מדי איפור יכול לגרום לפנים שלך להיראות לא טבעיים ועלול להקשות על המצלמה לצלם את התמונה שלך. לבסוף, ודא שאינך עונד יותר מדי תכשיטים. תכשיטים יכולים גם לגרום לפנים שלך להיראות מעוותות ויכולים להקשות על המצלמה ללכוד את התמונה שלך.

דעה אישית

גיליתי שביצוע העצות האלה עזר לי להיראות טוב יותר בשיחות וידאו. שמתי לב שהפנים שלי נראות טבעיות יותר ושאני לא נראית מעוותת כמו שראיתי קודם. אני גם מקפידה על איפור ותכשיטים מינימליים כדי שהמצלמה תוכל לצלם את התמונה שלי בצורה ברורה יותר. בסך הכל, גיליתי שביצוע העצות האלה עזר לי להיראות טוב יותר בשיחות וידאו והייתי ממליץ עליהם לכל מי שרוצה להיראות טוב יותר בשיחות וידאו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן