דף הבית » למה אני » למה אני מעדיף שמנמן?

למה אני מעדיף שמנמן?

למה אני מעדיף שמנמן?

מה זה שמנמן?

שמנמן הוא מונח המשמש לתיאור מבנה גוף גדול מהממוצע. זהו מונח המשמש לעתים קרובות כדי לתאר מישהו שסובל מעודף משקל או השמנת יתר. שמנמן יכול לשמש גם כדי לתאר מישהו שהוא באופן טבעי גדול מהממוצע, אבל לא בהכרח בעל עודף משקל. המונח משמש לעתים קרובות כדי לתאר מישהו שהוא מושך ויש לו עקומות בכל המקומות הנכונים.

למה אנשים מעדיפים שמנמן?

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים מעדיפים שמנמן. עבור חלק, זה עניין של העדפה אישית. הם עשויים למצוא את הקימורים של גוף שמנמן כאטרקטיביים יותר מגוף רזה. אחרים עשויים להעדיף שמנמן כי הם מרגישים שזה מבנה גוף בריא יותר. גופים שמנמנים נוטים להיות בעלי יותר שומן מגוף רזה, מה שיכול לספק בידוד נוסף והגנה מפני פגעי מזג האוויר. זה יכול להיות מועיל במיוחד באקלים קר יותר. בנוסף, לגוף שמנמן יש יותר מסת שריר מאשר לגוף רזה, מה שיכול לספק יותר כוח ויציבות. גופים שמנמנים גם נוטים להיות עמידים יותר למחלות ומחלות. הסיבה לכך היא שיש להם יותר שומן, שיכול לשמש חיץ נגד מחלות ומחלות. בנוסף, גופים שמנמנים נוטים להיות בעלי יותר אנרגיה וסיבולת מאשר גופים רזים, מה שיכול להועיל למי שפעיל פיזית.

הסוגים השונים של שמנמן

ישנם מספר סוגים שונים של שמנמנים. אלו כוללים:

  • עודף משקל: זה כאשר מישהו נחשב לעודף משקל לפי מדד מסת הגוף שלו (BMI).
  • השמנת יתר: זה כאשר מישהו נחשב להשמנה על פי אינדקס מסת הגוף שלו (BMI).
  • טבעי גדול: זה כאשר מישהו באופן טבעי גדול מהממוצע, אבל לא בהכרח עודף משקל.

השוואה מהירה

סוּג BMI שמן מסת שריר חסין למחלות אנרגיה/סיבולת
משקל עודף מעל הממוצע יותר פָּחוֹת פָּחוֹת פָּחוֹת
שָׁמֵן מְאֹד הרבה מעל הממוצע יותר פָּחוֹת פָּחוֹת פָּחוֹת
גדול באופן טבעי מְמוּצָע יותר יותר יותר יותר

לסיכום, ישנן סיבות רבות מדוע אנשים מעדיפים שמנמן. עבור חלק, זה עניין של העדפה אישית. אחרים עשויים להעדיף שמנמן כי הם מרגישים שזה מבנה גוף בריא יותר. בנוסף, גופים שמנמנים נוטים להיות בעלי יותר שומן, מסת שריר, עמידות למחלות ואנרגיה/כוח כושר מאשר גופים רזים.

שאלות ותשובות

ש: האם שמנמן הוא סוג גוף בריא?

ת: זה תלוי באדם. באופן כללי, גופים שמנמנים נוטים להיות בעלי יותר שומן, מסת שריר, עמידות למחלות ואנרגיה/כוח כושר מאשר גופים רזים. עם זאת, חשוב לזכור שכל אחד הוא שונה ומה שבריא לאדם אחד אולי לא בריא לאחר.

ש: האם שמנמן מושך?

ת: זה עניין של העדפה אישית. אנשים מסוימים עשויים למצוא גופים שמנמנים מושכים יותר מגוף רזה, בעוד שאחרים עשויים להעדיף גוף רזה. בסופו של דבר, זה תלוי באדם להחליט מה הוא מוצא מושך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן