דף הבית » למה אני » למה אני מסיים מהר כשאני מאונן?

למה אני מסיים מהר כשאני מאונן?

למה אני מסיים מהר כשאני מאונן?

מה גורם לאורגזמות מהירות במהלך אוננות?

אוננות יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את הגוף שלך וללמוד מה מרגיש טוב. אבל אם אתה מסיים מהר מדי, זה יכול להיות מתסכל. אז למה יש אנשים שמסיימים מהר כשהם מאוננים?

נושאים קשורים:

 

ישנן מספר סיבות אפשריות לאורגזמות מהירות במהלך אוננות. אחד הנפוצים ביותר הוא פשוט חוסר ניסיון. אם אתה חדש באוננות, יכול לקחת קצת זמן ללמוד כיצד לשלוט ברמת העוררות שלך. אתה עלול לגלות שאתה מגיע לאורגזמה לפני שאתה מוכן.

סיבה אפשרית נוספת היא חרדה. אם אתה מרגיש חרדה או לחוץ, זה יכול להיות קשה להישאר ברגע וליהנות מהתחושות. זה יכול להוביל לאורגזמה מהירה.

לבסוף, אנשים מסוימים עשויים להיות רגישים יותר לגירוי מאחרים. זה יכול להקשות על השליטה ברמת העוררות שלך, מה שמוביל לאורגזמה מהירה.

איך אוכל להחזיק מעמד זמן רב יותר כשאני מאונן?

אם אתה מסיים מהר מדי כשאתה מאונן, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לך להחזיק מעמד זמן רב יותר. הנה כמה טיפים:

קח את הזמן

אם אתה ממהר לעבור את סשן האוננות שלך, אתה עלול לגלות שאתה מגיע לאורגזמה מהר מדי. במקום זאת, קחו את הזמן והתמקדו בחקר הגוף שלכם ובהנאה מהתחושות. זה יכול לעזור לך להחזיק מעמד זמן רב יותר ולחוות חוויה מהנה יותר.

חקור טכניקות שונות

ישנן טכניקות רבות ושונות בהן תוכל להשתמש בעת אוננות. נסה עם משיכות, לחצים ומהירויות שונות כדי למצוא את מה שמרגיש לך טוב. זה יכול לעזור לך לשלוט ברמת העוררות שלך ולהימשך זמן רב יותר.

תרגול תרגילי קיגל

תרגילי קיגל יכולים לעזור לך לחזק את שרירי רצפת האגן שלך, מה שיכול לעזור לך לשלוט ברמת העוררות שלך ולהימשך זמן רב יותר. כדי לעשות תרגילי קיגל, פשוט לחץ על השרירים שבהם אתה משתמש כדי לעצור את זרימת השתן, החזק לכמה שניות ואז שחרר. חזור על זה 10 פעמים, 3 פעמים ביום.

נסה את Edging

קצוות היא טכניקה שבה אתה מקרב את עצמך לאורגזמה, ואז נסוג לפני שאתה מגיע לנקודת האל-חזור. זה יכול לעזור לך להחזיק מעמד זמן רב יותר ולקבל אורגזמות אינטנסיביות יותר. כדי לתרגל אדג’ינג, התקרבו לאורגזמה, ואז האטו או הפסיקו את הגירוי עד שהתחושה תירגע. חזור על תהליך זה כמה פעמים שתרצה.

אוננות יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את הגוף שלך וללמוד מה מרגיש טוב. אבל אם אתה מסיים מהר מדי, זה יכול להיות מתסכל. על ידי הקדשת זמן, חקר טכניקות שונות, תרגול תרגילי קיגל וניסיון אדג’ינג, תוכל לעזור לעצמך להחזיק מעמד זמן רב יותר ולחוות חוויה מהנה יותר.

למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן