דף הבית » למה אני » למה אני מאוננת?

למה אני מאוננת?

למה אני מאוננת?

מהי אוננות?

אוננות היא גירוי עצמי של איברי המין להנאה מינית. זוהי דרך טבעית ובריאה לחקור את הגוף שלך וללמוד מה מרגיש טוב. אוננות יכולה להיעשות לבד או עם בן/בת זוג. זה יכול להיעשות עם או בלי צעצועי מין.

למה אנשים מאוננים?

אנשים מאוננים מסיבות שונות. זו יכולה להיות דרך לחקור וללמוד על הגוף שלך, להפיג מתחים ומתחים, או פשוט ליהנות מההנאה שהוא מביא. אוננות יכולה להיות גם דרך לחקור ולבטא את המיניות שלך ללא סיכון של הריון או זיהומים המועברים במגע מיני (STIs).

האם אוננות בטוחה?

אוננות נחשבת בדרך כלל בטוחה. עם זאת, חשוב להשתמש בשימון ולהימנע משימוש בחפצים שעלולים לגרום לפציעה. חשוב גם לתרגל מין בטוח אם אתה עוסק בפעילות מינית עם בן/בת זוג.

השוואה מהירה

נוֹשֵׂא מהי אוננות? למה אנשים מאוננים? האם אוננות בטוחה?
הַגדָרָה גירוי עצמי של איברי המין להנאה מינית. לחקור וללמוד על הגוף שלך, להפיג מתחים ומתחים, או פשוט ליהנות מההנאה שהוא מביא. בדרך כלל נחשב בטוח, אך השתמש בשימון והימנע משימוש בחפצים שעלולים לגרום לפציעה.
בת זוג ניתן לעשות לבד או עם בן זוג. ניתן לעשות עם או בלי צעצועי מין. תרגל מין בטוח אם אתה עוסק בפעילות מינית עם בן זוג.

סיכום

אוננות היא דרך טבעית ובריאה לחקור את הגוף שלך וללמוד מה מרגיש טוב. ניתן לעשות זאת לבד או עם בן זוג ועם או בלי צעצועי מין. חשוב להשתמש בשימון ולהימנע משימוש בחפצים שעלולים לגרום לפציעה. חשוב גם לתרגל מין בטוח אם אתה עוסק בפעילות מינית עם בן/בת זוג. לסיכום, אוננות היא דרך בטוחה ומהנה לחקור ולבטא את המיניות שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן