דף הבית » למה אני » למה אני לא רוצה ילד?

למה אני לא רוצה ילד?

למה אני לא רוצה ילד?

מבוא

להביא ילדים לעולם זו החלטה גדולה. זהו אירוע משנה חיים שיכול להביא שמחה והגשמה, אבל הוא גם בא עם הרבה אחריות ועבודה קשה. עבור אנשים מסוימים, הרעיון להביא ילדים הוא לא משהו שהם רוצים לרדוף אחריו. מאמר זה יבדוק את הסיבות מדוע אנשים מסוימים בוחרים שלא להביא ילדים לעולם, ואת ההשלכות של החלטה זו.

סיבות לא לרצות ילדים

ישנן סיבות רבות מדוע מישהו עשוי לבחור לא להביא ילדים לעולם. כמה מהסיבות הנפוצות ביותר כוללות:

שיקולים פיננסיים

להביא ילדים זה יקר. מהעלות של חיתולים ופורמולה ועד לעלות שכר הלימוד במכללה, גידול ילד יכול להיות נטל כלכלי. עבור אנשים מסוימים, העלות הכספית של הבאת ילדים היא פשוט יותר מדי.

מחויבות בזמן

גידול ילד הוא מחויבות זמן עצומה. מזמן הטיפול ביילוד ועד הזמן המושקע בעזרה בשיעורי הבית ובהשתתפות בפעילויות חוץ בית ספריות, הבאת ילד יכול לקחת הרבה זמן. עבור אנשים מסוימים, מחויבות הזמן של הבאת ילדים לעולם היא פשוט יותר מדי.

שינויים באורח החיים

להביא ילדים לעולם יכול להיות ביצוע שינויים גדולים באורח החיים. מוויתור על לילות עם חברים ועד לוותר על החופש לטייל, ילד יכול להיות פירושו ביצוע שינויים גדולים באורח החיים. עבור אנשים מסוימים, השינויים באורח החיים שמגיעים עם הבאת ילדים הם פשוט יותר מדי.

פחד מהלא נודע

להביא ילדים לעולם יכול להיות סיכוי מפחיד. מהפחד לא להיות הורה טוב לפחד לא להיות מסוגל לפרנס ילד, הבאת ילד לעולם יכולה להיות פוטנציאל מרתיע. עבור אנשים מסוימים, הפחד מהלא נודע שמגיע עם הבאת ילדים לעולם הוא פשוט יותר מדי.

ההשלכות של לא לרצות ילדים

לא לרצות ילדים יכולות להיות השלכות שונות. כמה מההשלכות הנפוצות ביותר כוללות:

לחץ חברתי

לא לרצות ילדים יכול להוביל ללחץ חברתי. החל מבני משפחה ששואלים מתי אתם הולכים להביא ילדים ועד חברים ששואלים למה אתם לא רוצים ילדים, אי רצון לילדים יכול להוביל להרבה שאלות ולחצים מצד אחרים.

בְּדִידוּת

לא לרצות ילדים יכול להוביל לתחושת בדידות. מחוסר ילדים לחלוק איתם חוויות חיים ועד שאין ילדים לטפל בהם בגיל מבוגר, אי רצון בילדים יכול להוביל לתחושות של בדידות ובידוד.

חֲרָטָה

לא לרצות ילדים יכול להוביל לרגשות חרטה. מהתחרטות על כך שלא הביאו ילדים ועד להתחרטות על אי היכולת לחוות את חדוות ההורות, אי רצון בילדים עלול להוביל לרגשות חרטה.

סטִיגמָה

לא לרצות ילדים יכול להוביל לסטיגמה. מלהיות נתפס כאנוכי ועד להיראות כמי שאינו רוצה להתחייב, אי רצון בילדים יכול להוביל לסטיגמה שקשה להתנער ממנה.

סיכום

להביא ילדים לעולם זו החלטה גדולה. זהו אירוע משנה חיים שיכול להביא שמחה והגשמה, אבל הוא גם בא עם הרבה אחריות ועבודה קשה. עבור אנשים מסוימים, הרעיון להביא ילדים הוא לא משהו שהם רוצים לרדוף אחריו. מאמר זה חקר את הסיבות מדוע אנשים מסוימים בוחרים שלא להביא ילדים לעולם, ואת ההשלכות של החלטה זו. אם אתם שוקלים לא להביא ילדים לעולם, חשוב לקחת בחשבון את כל ההשלכות ולוודא שזו ההחלטה הנכונה עבורכם. תוכל למצוא מידע נוסף על נושא זה ב- YouTube .

השוואה מהירה

סיבה מַשְׁמָעוּת
שיקולים פיננסיים לחץ חברתי
מחויבות בזמן בְּדִידוּת
שינויים באורח החיים חֲרָטָה
פחד מהלא נודע סטִיגמָה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן