דף הבית » למה אני » למה אני לא רואה קורטונה

למה אני לא רואה קורטונה

למה אני לא רואה קורטונה

מה זה קורטונה?

Cortona הוא עוזר וירטואלי שנוצר על ידי מיקרוסופט. הוא נועד לעזור למשתמשים במשימות כגון קביעת תזכורות, תזמון פגישות ומתן מידע. Cortona זמין ב-Windows 10, Xbox One ומכשירים ניידים נבחרים.

למה אני לא רואה קורטונה

יש כמה סיבות למה אני לא רואה קורטונה. הראשון הוא שאין לי מכשיר שתומך בזה. Cortona זמין רק ב-Windows 10, Xbox One ומכשירים ניידים נבחרים. אין לי אף אחד מהמכשירים האלה, אז אני לא יכול להשתמש בקורטונה. הסיבה השנייה היא שאין לי צורך בעוזר וירטואלי. אני מרגיש בנוח עם הדרך שבה אני מנהל כרגע את המשימות והפגישות שלי. אני לא מרגיש צורך להוסיף עוזר וירטואלי לזרימת העבודה שלי. הסיבה השלישית היא שאני לא מעוניין בתכונות שקורטונה מציעה. אני לא מעוניין לקבוע תזכורות או לקבוע פגישות. אני גם לא מעוניין במידע שקורטונה מספקת.

השוואה מהירה

תכונה קורטונה חֲלוּפָה
זמינות Windows 10, Xbox One, מכשירים ניידים נבחרים רוב המכשירים
ניהול משימות תזכורות, זימון פגישות מדריך ל
מֵידָע מספק מידע חיפוש ידני

Cortona אינו זמין במכשיר שלי

כפי שהוזכר קודם לכן, Cortona זמין רק ב-Windows 10, Xbox One ומכשירים ניידים נבחרים. אין לי אף אחד מהמכשירים האלה, אז אני לא יכול להשתמש בקורטונה. זה אומר שאני לא יכול לנצל את התכונות שקורטונה מציעה.

אין לי צורך בעוזר וירטואלי

אני מרגיש בנוח עם הדרך שבה אני מנהל כרגע את המשימות והפגישות שלי. אני לא מרגיש צורך להוסיף עוזר וירטואלי לזרימת העבודה שלי. אני גם לא מתעניין בתכונות שקורטונה מציעה.

אני לא מתעניין בתכונות שקורטונה מציעה

אני לא מעוניין לקבוע תזכורות או לקבוע פגישות. אני גם לא מעוניין במידע שקורטונה מספקת. אני מעדיף לעשות מחקר משלי ולמצוא את המידע שאני צריך.

קורטונה אינה המתאימה לי

מכל הסיבות שהוזכרו לעיל, אני לא רואה את קורטונה כמתאימה לי. אין לי מכשיר שתומך בזה, אין לי צורך בעוזרת וירטואלית, ולא מעניין אותי הפיצ'רים שקורטונה מציעה. לכן, אני לא רואה את קורטונה כמתאימה לי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן