דף הבית » למה אני » למה אני לא רואה מספרי שורות ב-Word?

למה אני לא רואה מספרי שורות ב-Word?

למה אני לא רואה מספרי שורות ב-Word?

מהם מספרי קווים?

מספרי שורות הם תכונה ב-Microsoft Word המאפשרת לך לזהות בקלות את המיקום של שורת טקסט מסוימת בתוך מסמך. הם שימושיים במיוחד כאשר אתה צריך להתייחס לשורת טקסט ספציפית במסמך, כגון בעת ציטוט מקור או ציטוט של קטע. מספרי שורות מועילים גם כאשר אתה צריך לבצע שינויים במסמך וצריך להפנות לשורה מסוימת.

למה אני לא רואה מספרי שורות ב-Word?

כברירת מחדל, מספרי שורות אינם גלויים במסמכי Microsoft Word. הסיבה לכך היא שמספרי שורות אינם מופעלים כברירת מחדל. כדי לאפשר מספרי שורות, תחילה עליך לפתוח את המסמך ב-Microsoft Word ולאחר מכן לבחור בכרטיסייה "תצוגה". משם, בחר באפשרות "מספרי קו" ולאחר מכן בחר באפשרות "רציף". זה יאפשר מספרי שורות במסמך.

כיצד להפעיל מספרי שורות ב-Word

הפעלת מספרי שורות ב-Microsoft Word היא תהליך פשוט. כדי לעשות זאת, פתח את המסמך ב- Microsoft Word ולאחר מכן בחר בכרטיסייה "תצוגה". משם, בחר באפשרות "מספרי קו" ולאחר מכן בחר באפשרות "רציף". זה יאפשר מספרי שורות במסמך.

כיצד להתאים אישית מספרי שורות ב-Word

לאחר שהפעלת מספרי שורות ב-Microsoft Word, תוכל להתאים אותם לפי טעמך. כדי לעשות זאת, פתח את המסמך ב- Microsoft Word ולאחר מכן בחר בכרטיסייה "תצוגה". משם, בחר באפשרות "מספרי קו" ולאחר מכן בחר באפשרות "אפשרויות מספור שורות נוספות". פעולה זו תפתח תיבת דו-שיח שבה תוכל להתאים אישית את מספרי השורות. ניתן לבחור להתחיל את מספרי השורות במספר מסוים, להוסיף קידומת או סיומת למספרי השורות ועוד.

מדוע מספרי קווים חשובים?

מספרי שורות הם תכונה חשובה במסמכי Microsoft Word. הם שימושיים במיוחד כאשר אתה צריך להתייחס לשורת טקסט ספציפית במסמך, כגון בעת ציטוט מקור או ציטוט של קטע. מספרי שורות מועילים גם כאשר אתה צריך לבצע שינויים במסמך וצריך להפנות לשורה מסוימת. בנוסף, ניתן להתאים אישית את מספרי השורות לפי טעמכם, ולאפשר לכם להתחיל את מספרי השורות במספר מסוים, להוסיף קידומת או סיומת למספרי השורות ועוד. למידע נוסף על מספרי שורות וכיצד להפעיל אותם ב-Microsoft Word, עיין בסרטון הדרכה זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן