דף הבית » למה אני » למה אני לא רואה את כתובת ה-IP של הטלפון הנייד?

למה אני לא רואה את כתובת ה-IP של הטלפון הנייד?

. למה אני לא רואה את כתובת ה-IP של הטלפון הנייד?

מהי כתובת IP?

כתובת IP, או כתובת פרוטוקול אינטרנט, היא תווית מספרית ייחודית המוקצה לכל מכשיר המחובר לרשת מחשבים המשתמשת בפרוטוקול האינטרנט לתקשורת. הוא משמש לזיהוי ואיתור מכשיר ברשת, והוא משמש גם לניתוב מנות נתונים בין מכשירים.

למה אני לא רואה את כתובת ה-IP של הטלפון הנייד?

כאשר אתה מתחבר לאינטרנט באמצעות טלפון נייד, לא מוקצית לך כתובת IP באותו אופן כמו שאתה מתחבר לאינטרנט באמצעות מחשב. הסיבה לכך היא שטלפונים ניידים משתמשים בסוג אחר של כתובת IP הנקראת כתובת IP פרטית. כתובת IP פרטית מוקצית לטלפון נייד על ידי ספק הרשת הסלולרית, והיא משמשת לזיהוי הטלפון ברשת. הוא אינו גלוי לציבור ואינו משמש לניתוב מנות נתונים בין מכשירים.

מהי כתובת IP ציבורית?

כתובת IP ציבורית היא תווית מספרית ייחודית המוקצה לכל מכשיר המחובר לאינטרנט. הוא משמש לזיהוי ואיתור מכשיר ברשת, והוא משמש גם לניתוב מנות נתונים בין מכשירים.

מהי כתובת IP פרטית?

כתובת IP פרטית היא תווית מספרית ייחודית המוקצה לכל מכשיר המחובר לרשת פרטית. הוא משמש לזיהוי ואיתור מכשיר ברשת, והוא אינו גלוי לציבור.

השוואה מהירה

סוג כתובת ה-IP משמש לזיהוי ואיתור מכשיר גלוי לציבור משמש לניתוב מנות נתונים
כתובת IP ציבורית כן כן כן
כתובת IP פרטית כן לא לא

לסיכום, כשאתה מתחבר לאינטרנט באמצעות טלפון נייד, לא מוקצית לך כתובת IP ציבורית. במקום זאת, מוקצית לך כתובת IP פרטית על ידי ספק הרשת הסלולרית. כתובת IP פרטית זו משמשת לזיהוי הטלפון ברשת, אך היא אינה גלויה לציבור ואינה משמשת לניתוב מנות נתונים בין מכשירים. אם ברצונך ללמוד עוד על כתובות IP, תוכל לצפות בסרטון זה ב- יוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן