דף הבית » למה אני » למה אני לא נכנסת להריון?

למה אני לא נכנסת להריון?

למה אני לא נכנסת להריון?

סיבות נפוצות לאי פוריות

אי פוריות משפיעה על מיליוני זוגות ברחבי העולם, ועלולה להיות מקור ללחץ ותסכול עצומים. אם אתה מנסה להיכנס להריון אבל מתקשה, ישנן מספר סיבות פוטנציאליות שיכולות להיות במשחק. להלן כמה מהסיבות הנפוצות ביותר מדוע ייתכן שאינך נכנסת להריון:

נושאים קשורים:

 

בעיות ביוץ

בעיות ביוץ הן אחד הגורמים הנפוצים ביותר לאי פוריות. ביוץ הוא התהליך שבו השחלות משחררות ביצית, ואם זה לא מתרחש באופן קבוע, זה יכול להיות קשה להרות. הסיבות השכיחות לבעיות ביוץ כוללות:

  • תסמונת שחלות פוליציסטיות (PCOS)
  • חוסר איזון הורמונלי
  • הפרעות בבלוטת התריס
  • פעילות גופנית מוגזמת
  • לחץ

בעיות רחם או צוואר הרחם

בעיות רחם או צוואר הרחם יכולות גם לגרום לאי פוריות. שרירנים ברחם, אנדומטריוזיס ופוליפים יכולים כולם להפריע להשתלה של ביצית מופרית. ריר צוואר הרחם יכול להיות גם בעיה, מכיוון שהוא צריך להיות סמיך וחלקלק כדי שזרע ישרוד ויעבור לביצית.

מחפש עזרה לאי פוריות

אם את מנסה להיכנס להריון במשך שנה או יותר ללא הצלחה, מומלץ לפנות לעזרה ממומחה לפוריות. הרופא שלך יכול לעזור לך לקבוע את הגורם לאי הפוריות שלך ולדון בטיפולים פוטנציאליים. אלה עשויים לכלול שינויים באורח החיים, תרופות או טכנולוגיות רבייה מסייעות כגון הפריה חוץ גופית (IVF).

אם אתה מרגיש מוצף או מדוכא בגלל אי הפוריות שלך, חשוב לפנות גם לתמיכה רגשית. שיחה עם מטפל או הצטרפות לקבוצת תמיכה יכולה להיות דרך מצוינת להתמודד עם הלחץ והתסכול של אי פוריות.

למידע נוסף, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן