דף הבית » למה אני » למה אני לא מקבל התראות WhatsApp?

למה אני לא מקבל התראות WhatsApp?

למה אני לא מקבל התראות WhatsApp?

מהי הודעת WhatsApp?

הודעת WhatsApp היא הודעה שצצה במכשיר שלך כאשר מישהו שולח לך הודעה באפליקציית ההודעות של WhatsApp. זוהי דרך של האפליקציה להתריע על כך שיש לך הודעה חדשה מבלי שתצטרך לפתוח את האפליקציה.

למה אני לא מקבל התראות WhatsApp?

ישנן מספר סיבות מדוע אינך מקבל התראות WhatsApp. כמה מהסיבות הנפוצות ביותר כוללות:

1. הודעות מושבתות

הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא האם הודעות מופעלות או לא בהגדרות WhatsApp. עבור אל תפריט ההגדרות באפליקציה וודא שההודעות מופעלות.

2. מצב חיסכון בסוללה מופעל

אם מצב חיסכון בסוללה מופעל במכשיר שלך, ייתכן שהוא מונע מ-WhatsApp לשלוח הודעות. עבור להגדרות המכשיר שלך וודא שמצב חיסכון בסוללה מושבת.

3. מצב 'נא לא להפריע' מופעל

אם מצב 'נא לא להפריע' מופעל במכשיר שלך, ייתכן שהוא מונע מ-WhatsApp לשלוח הודעות. עבור להגדרות המכשיר שלך וודא שמצב 'נא לא להפריע' מושבת.

4. האפליקציה לא פועלת ברקע

אם האפליקציה לא פועלת ברקע, ייתכן שהיא לא תוכל לשלוח התראות. ודא שהאפליקציה פועלת ברקע על ידי מעבר להגדרות המכשיר ובדיקת רשימת האפליקציות הפועלות.

5. האפליקציה לא מעודכנת

אם האפליקציה לא מעודכנת, ייתכן שהיא לא תוכל לשלוח הודעות. ודא שהאפליקציה מעודכנת על ידי מעבר לחנות האפליקציות או Google Play ובדיקת עדכונים.

אם אתה עדיין לא מקבל התראות WhatsApp, ייתכן שתצטרך ליצור קשר עם צוות התמיכה של WhatsApp לסיוע נוסף. תוכל גם למצוא מידע נוסף על נושא זה ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן