דף הבית » למה אני » למה אני לא מקבל התראות WhatsApp?

למה אני לא מקבל התראות WhatsApp?

למה אני לא מקבל התראות WhatsApp?

למה אני לא מקבל התראות WhatsApp?

האם אתה מתקשה לקבל התראות מוואטסאפ? אם כן, אתה לא לבד. אנשים רבים חוו את הבעיה הזו, וזה יכול להיות די מתסכל. במאמר זה, נדון מדוע זה עלול לקרות וכיצד לתקן זאת.

בדוק את ההגדרות שלך

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את ההגדרות שלך. ודא שהתראות מופעלות עבור WhatsApp. ב-iOS, אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר להגדרות > התראות > WhatsApp. באנדרואיד, אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר להגדרות > אפליקציות והתראות > WhatsApp.

תבדוק את חיבור האינטרנט שלך

אם ההתראות שלך מופעלות, הדבר הבא שעליך לעשות הוא לבדוק את חיבור האינטרנט שלך. אם אינך מחובר לאינטרנט, לא תוכל לקבל התראות. ודא שאתה מחובר לרשת Wi-Fi יציבה או שהנתונים הניידים שלך מופעלים.

בדוק את הגדרות חיסכון בסוללה

אם אתה משתמש במכשיר אנדרואיד, עליך לבדוק גם את הגדרות החיסכון בסוללה. חלק מהאפליקציות לחיסכון בסוללה יכולות למנוע מסירת התראות. ודא ש-WhatsApp אינו נכלל בכל הגדרות חיסכון בסוללה.

בדוק את התאריך והשעה של הטלפון שלך

סיבה אפשרית נוספת לבעיה זו היא הגדרת תאריך ושעה שגויה בטלפון שלך. אם התאריך והשעה של הטלפון שלך שגויים, זה יכול למנוע את שליחת ההתראות. ודא שהתאריך והשעה של הטלפון שלך מוגדרים כהלכה.

בדוק את זיכרון הטלפון שלך

אם זיכרון הטלפון שלך מלא, הוא יכול למנוע את שליחת ההתראות. ודא שיש לך מספיק מקום פנוי בטלפון שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר להגדרות > אחסון.

בדוק את גרסת האפליקציה שלך

אם אתה עדיין מתקשה לקבל התראות, עליך לבדוק את גרסת האפליקציה שלך. ודא שאתה משתמש בגרסה העדכנית ביותר של WhatsApp. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לחנות האפליקציות או Google Play ובדיקת עדכונים.

פנה לתמיכה של WhatsApp

אם ניסית את כל השלבים לעיל ועדיין אינך מקבל התראות, עליך לפנות לתמיכה של WhatsApp. הם יכולים לעזור לך לפתור את הבעיה ולקבל התראות עובדות שוב. אתה יכול ליצור איתם קשר דרך אתר WhatsApp או אפליקציית WhatsApp. התקלה בקבלת התראות מוואטסאפ יכולה להיות די מתסכלת. עם זאת, על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, אתה אמור להיות מסוגל לקבל הודעות עובדות שוב. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, עליך לפנות לתמיכה של WhatsApp לסיוע נוסף.למידע נוסף על התראות WhatsApp, בדוק את סרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן