דף הבית » למה אני » למה אני לא מקבל הודעות מאליאקספרס?

למה אני לא מקבל הודעות מאליאקספרס?

למה אני לא מקבל הודעות מאליאקספרס?

מה זה אליאקספרס?

AliExpress הוא שירות קמעונאי מקוון המבוסס בסין, המאפשר לצרכנים מכל העולם לרכוש מוצרים במחירים סיטונאיים. זהו אחד מהשווקים המקוונים הגדולים בעולם, המציע מגוון רחב של מוצרים מבגדים ואלקטרוניקה ועד מוצרים לבית ועוד. AliExpress הוא משאב נהדר לקונים המעוניינים למצוא את המבצעים הטובים ביותר על הפריטים שהם צריכים.

למה אני לא מקבל הודעות מאליאקספרס?

אם אינך מקבל הודעות מאליאקספרס, יכולות להיות מספר סיבות לכך. להלן כמה מהסיבות הנפוצות ביותר וכיצד לתקן אותן.

1. אינך רשום להודעות AliExpress

הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא אם אתה מנוי לקבלת הודעות מאליאקספרס או לא. אם אינך מנוי, לא תקבל מהם הודעות. כדי להירשם, פשוט היכנס לחשבון AliExpress שלך ועבור לדף "החשבון שלי". משם, אתה יכול לבחור בכרטיסייה "הודעות" וללחוץ על כפתור "הירשם".

2. כתובת האימייל שלך אינה מאומתת

אם אתה מנוי לקבלת הודעות מאליאקספרס אבל עדיין לא מקבל אותן, הדבר הבא שצריך לבדוק הוא אם כתובת הדוא"ל שלך מאומתת או לא. AliExpress דורש מכל המשתמשים לאמת את כתובת האימייל שלהם לפני שהם יכולים לקבל הודעות. כדי לאמת את כתובת הדוא"ל שלך, היכנס לחשבון AliExpress שלך ועבור לדף "החשבון שלי". משם, אתה יכול לבחור בכרטיסייה "אמת דוא"ל" ולפעול לפי ההוראות כדי לאמת את כתובת הדוא"ל שלך.

3. אינך מקבל הודעות AliExpress בתיבת הדואר הנכנס שלך

אם כתובת הדוא"ל שלך מאומתת אבל אתה עדיין לא מקבל הודעות מאליאקספרס, הדבר הבא שצריך לבדוק הוא אם אתה מקבל אותן בתיבת הדואר הנכנס שלך. אם אתה לא מקבל אותם בתיבת הדואר הנכנס שלך, זה יכול להיות בגלל שהם נשלחים לתיקיית הספאם או הזבל שלך. כדי לבדוק את תיקיית הספאם או הזבל שלך, היכנס לחשבון הדואר האלקטרוני שלך ועבור לתיקיית "דואר זבל" או "זבל". אם תמצא שם הודעות מ- AliExpress, סמן אותן כ"לא דואר זבל" או "לא זבל" כדי שהן יישלחו לתיבת הדואר הנכנס שלך בעתיד.

4. אתה חוסם הודעות AliExpress

אם אתה עדיין לא מקבל הודעות מאליאקספרס, הדבר הבא שצריך לבדוק הוא אם אתה חוסם אותן או לא. אם אתה חוסם הודעות מאליאקספרס, לא תקבל מהם הודעות. כדי לבדוק אם אתה חוסם הודעות מאליאקספרס, היכנס לחשבון הדוא"ל שלך ועבור לדף "הגדרות". משם, אתה יכול לבחור בכרטיסייה "שולחים חסומים" ולבדוק אם AliExpress מופיע ברשימה. אם כן, הסר אותו מהרשימה כדי שתוכל לקבל מהם הודעות בעתיד.

סיכום

אם אינך מקבל הודעות מאליאקספרס, יכולות להיות מספר סיבות לכך. הסיבות הנפוצות ביותר הן שאינך מנוי לקבלת הודעות, כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא מאומתת, אינך מקבל הודעות AliExpress בתיבת הדואר הנכנס שלך, או שאתה חוסם הודעות מ-AliExpress. כדי לתקן את הבעיה, ודא שאתה מנוי לקבלת הודעות, אמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך, בדוק את תיקיית הספאם או הזבל שלך וודא שאינך חוסם הודעות מאליאקספרס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן