דף הבית » למה אני » למה אני לא מקבל הודעה מטלגרם?

למה אני לא מקבל הודעה מטלגרם?

למה אני לא מקבל הודעה מטלגרם?

מה זה טלגרם?

טלגרם היא אפליקציית הודעות מבוססת ענן המאפשרת למשתמשים לשלוח ולקבל הודעות, תמונות, סרטונים וקבצים אחרים. זה זמין הן בפלטפורמות הנייד והן בפלטפורמות שולחניות והוא חופשי לשימוש. טלגרם ידועה בתכונות האבטחה והפרטיות שלה, מה שהופך אותה לבחירה פופולרית עבור אלה שרוצים לשמור על שיחות פרטיות.

למה אני לא מקבל הודעה מטלגרם?

ישנן מספר סיבות מדוע ייתכן שאינך מקבל הודעות מטלגרם. הסיבות הנפוצות ביותר הן:

1. לא הפעלת התראות

אם לא הפעלת התראות עבור טלגרם, לא תקבל הודעות. כדי להפעיל התראות, פתח את אפליקציית Telegram ועבור להגדרות > התראות. כאן תוכל לבחור אילו סוגי התראות ברצונך לקבל.

2. לא הוספת את איש הקשר לרשימת אנשי הקשר שלך

אם האדם ששולח לך הודעה לא נמצא ברשימת אנשי הקשר שלך, לא תקבל את ההודעה. כדי להוסיף איש קשר לרשימת אנשי הקשר שלך, פתח את אפליקציית Telegram ועבור אל אנשי קשר > הוסף איש קשר. הזן את מספר הטלפון או שם המשתמש של האדם ולאחר מכן הקש על הוסף.

3. לא אפשרת גישה לטלגרם לאנשי הקשר שלך

אם לא אפשרת לטלגרם גישה לאנשי הקשר שלך, לא תוכל לקבל הודעות מאנשים שאינם ברשימת אנשי הקשר שלך. כדי לאפשר גישה לטלגרם לאנשי הקשר שלך, פתח את אפליקציית טלגרם ועבור להגדרות > פרטיות ואבטחה > אנשי קשר. כאן תוכל לבחור לאפשר או לדחות גישה לאנשי הקשר שלך.

4. לא הפעלת את ההגדרה "אפשר הודעות מזרים".

אם לא הפעלת את ההגדרה "אפשר הודעות מזרים", לא תקבל הודעות מאנשים שאינם ברשימת אנשי הקשר שלך. כדי להפעיל הגדרה זו, פתח את אפליקציית Telegram ועבור אל הגדרות > פרטיות ואבטחה > הודעות. כאן, אתה יכול לבחור לאפשר או לדחות הודעות מאנשים זרים.

כיצד אוכל לתקן בעיה זו?

אם אינך מקבל הודעות מטלגרם, הצעד הראשון הוא לוודא שההתראות מופעלות, שאיש הקשר נוסף לרשימת אנשי הקשר שלך, שאיפשרת לטלגרם גישה לאנשי הקשר שלך ושהפעלת את "אפשר הודעות" הגדרה מזרים. אם עשית את כל הדברים האלה ועדיין לא מקבל הודעות, ייתכן שתצטרך להתקין מחדש את האפליקציה. כדי לעשות זאת, פתח את חנות האפליקציות או Google Play וחפש את "טלגרם". הורד את האפליקציה ולאחר מכן התחבר עם שם המשתמש והסיסמה שלך.

שאלות ותשובות

ש: כיצד אוכל להוסיף איש קשר לרשימת אנשי הקשר שלי?

ת: כדי להוסיף איש קשר לרשימת אנשי הקשר שלך, פתח את אפליקציית Telegram ועבור אל אנשי קשר > הוסף איש קשר. הזן את מספר הטלפון או שם המשתמש של האדם ולאחר מכן הקש על הוסף.

ש: איך אני מאפשר גישה לטלגרם לאנשי הקשר שלי?

ת: כדי לאפשר גישה לטלגרם לאנשי הקשר שלך, פתח את אפליקציית טלגרם ועבור להגדרות > פרטיות ואבטחה > אנשי קשר. כאן תוכל לבחור לאפשר או לדחות גישה לאנשי הקשר שלך.

ש: כיצד אוכל להפעיל את ההגדרה "אפשר הודעות מזרים"?

ת: כדי להפעיל את ההגדרה "אפשר הודעות מזרים", פתח את אפליקציית Telegram ועבור להגדרות > פרטיות ואבטחה > הודעות. כאן, אתה יכול לבחור לאפשר או לדחות הודעות מאנשים זרים.

סיכום

אם אינך מקבל הודעות מטלגרם, הצעד הראשון הוא לוודא שההתראות מופעלות, שאיש הקשר נוסף לרשימת אנשי הקשר שלך, שאיפשרת לטלגרם גישה לאנשי הקשר שלך ושהפעלת את "אפשר הודעות" הגדרה של זרים. אם עשית את כל הדברים האלה ועדיין לא מקבל הודעות, ייתכן שתצטרך להתקין מחדש את האפליקציה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן