דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לשמוע שיחות בגלקסי 7 באוזניות?

למה אני לא יכול לשמוע שיחות בגלקסי 7 באוזניות?

למה אני לא יכול לשמוע שיחות בגלקסי 7 באוזניות?

למה אני לא יכול לשמוע שיחות בגלקסי 7 באוזניות?

האם אתה מתקשה לשמוע שיחות בסמסונג גלקסי 7 שלך? אתה לא לבד. משתמשים רבים דיווחו על בעיה זו, וזו בעיה נפוצה בגלקסי 7. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שתוכלו לנקוט כדי לתקן את הבעיה.

בדוק את ההגדרות שלך

הצעד הראשון הוא לבדוק את ההגדרות שלך. ודא שעוצמת הקול מוגברת ושהמיקרופון מופעל. אתה יכול גם לבדוק את הגדרות ה-Bluetooth שלך כדי לוודא שהאוזניות מחוברות כהלכה.

נקה את האוזניות שלך

אם ההגדרות נכונות, השלב הבא הוא לנקות את האוזניות. אבק ופסולת יכולים להצטבר במיקרופון, מה שעלול לגרום לבעיות קול. השתמש במטלית רכה כדי לנגב בעדינות כל לכלוך או פסולת.

בדוק את האוזניות שלך

אם ניקוי האוזניות שלך לא עוזר, אז זה הזמן לבדוק את האוזניות עצמו. ודא שהאוזניות מחוברות כהלכה ושהמיקרופון פועל. אתה יכול גם לנסות להשתמש באוזניות אחרות כדי לראות אם הבעיה היא בדיבורית עצמה.

עדכן את התוכנה שלך

אם האוזניות פועלות כהלכה, הגיע הזמן לבדוק את התוכנה שלך. ודא שהטלפון שלך פועל בגרסה העדכנית ביותר של התוכנה. אתה יכול לחפש עדכונים בתפריט ההגדרות.

החלף את האוזניות שלך

אם כל השאר נכשל, אז אולי הגיע הזמן להחליף את האוזניות. אם האוזניות שלך ישנות או פגומות, אז אולי הגיע הזמן להשקיע באחת חדשה. ישנם סוגים רבים ושונים של אוזניות זמינות, אז קח את הזמן שלך ומצא אחת שמתאימה לצרכים שלך.

צור קשר עם סמסונג

אם ניסית את כל השלבים לעיל ואתה עדיין מתקשה לשמוע שיחות ב-Galaxy 7 שלך, זה הזמן ליצור קשר עם סמסונג. הם יכולים לעזור לך לפתור את הבעיה ולספק לך תמיכה נוספת. מתקשה לשמוע שיחות ב-Galaxy 7 שלך? אל תדאג, אתה לא לבד. משתמשים רבים דיווחו על בעיה זו, וזו בעיה נפוצה בגלקסי 7. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שתוכלו לנקוט כדי לתקן את הבעיה. בדוק את ההגדרות שלך, נקה את האוזניות, בדוק את האוזניות, עדכן את התוכנה והחלף את האוזניות. אם כל השאר נכשל, צור קשר עם סמסונג לתמיכה נוספת. למידע נוסף על בעיה זו, בדוק את הסרטון הזה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן