דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לשמוע מוזיקה באינסטגרם?

למה אני לא יכול לשמוע מוזיקה באינסטגרם?

למה אני לא יכול לשמוע מוזיקה באינסטגרם?

למה אני לא יכול לשמוע מוזיקה באינסטגרם?

מה זה אינסטגרם?

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים עם החברים והעוקבים שלהם. זה גם מספק למשתמשים את היכולת לפרסם סיפורים, ליצור סקרים ולהשתתף בשיחות עם משתמשים אחרים. אמנם אינסטגרם היא דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, אבל היא לא תומכת בהזרמת מוזיקה.

מדוע אינסטגרם לא תומכת בהזרמת מוזיקה?

הסיבה העיקרית לכך שאינסטגרם לא תומכת בהזרמת מוזיקה היא בגלל בעיות בזכויות יוצרים. שירותי הזרמת מוזיקה כמו Spotify ו-Apple Music כפופים לחוקי זכויות יוצרים, מה שאומר שהם חייבים לקבל אישור מבעלי זכויות היוצרים לפני שהם יכולים להזרים את המוזיקה. לאינסטגרם אין את הרישיונות הדרושים להזרמת מוזיקה, ולכן היא לא מסוגלת להציע שירותי הזרמת מוזיקה.

מה אני יכול לעשות במקום?

אם אתה רוצה להאזין למוזיקה באינסטגרם, יש כמה אפשרויות זמינות. אתה יכול לקשר את חשבון Spotify או Apple Music שלך לפרופיל האינסטגרם שלך כדי שהעוקבים שלך יוכלו לראות למה אתה מאזין. אתה יכול גם להשתמש באפליקציות של צד שלישי כגון SoundCloud או Bandcamp כדי להזרים מוזיקה באינסטגרם. לבסוף, אתה יכול לקשר לסרטונים ביוטיוב המכילים מוזיקה.

סיכום

אינסטגרם אינה תומכת בהזרמת מוזיקה עקב בעיות בזכויות יוצרים. עם זאת, יש כמה אפשרויות זמינות אם אתה רוצה להאזין למוזיקה באינסטגרם. אתה יכול לקשר את חשבון Spotify או Apple Music שלך, להשתמש באפליקציות של צד שלישי או לקשר לסרטוני YouTube. לא משנה באיזו אפשרות תבחר, אתה עדיין יכול ליהנות ממוזיקה באינסטגרם.

תכונה אינסטגרם אפליקציות של צד שלישי יוטיוב
הזרמת מוזיקה לא כן כן
קישור חשבון כן לא לא
הזרמת וידאו כן לא כן

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן