דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לשמוע את השירים בזה אחר זה בנגן?

למה אני לא יכול לשמוע את השירים בזה אחר זה בנגן?

למה אני לא יכול לשמוע את השירים בזה אחר זה בנגן?

מבוא

האם אי פעם היית מתוסכל כשאינך יכול לשמוע את השירים בזה אחר זה בנגן? אתה לא לבד. אנשים רבים חוו את הבעיה הזו וזה יכול להיות מאוד מעצבן. במאמר זה, נסביר מדוע אינך יכול לשמוע את השירים בזה אחר זה בנגן ונספק השוואה מהירה של הנגנים השונים הזמינים. כמו כן, נענה על כמה שאלות נפוצות בנושא.

למה אני לא יכול לשמוע את השירים בזה אחר זה בנגן?

הסיבה העיקרית לכך שלא ניתן לשמוע את השירים בזה אחר זה בנגן היא בגלל האופן שבו הנגן מעוצב. רוב הנגנים מתוכננים לנגן שיר אחד בכל פעם ואז לעבור לשיר הבא. המשמעות היא שאם תרצו לשמוע את השירים בזה אחר זה, תצטרכו לבחור ידנית כל שיר וללחוץ על play. סיבה נוספת לכך שלא ניתן לשמוע את השירים בזה אחר זה בנגן היא בגלל האופן שבו השירים מאוחסנים. רוב השחקנים מאחסנים את השירים בסדר מסוים, מה שאומר שאם תרצו לשמוע את השירים בזה אחר זה, תצטרכו לבחור ידנית כל שיר וללחוץ על play.

שחקנים שונים זמינים

יש מגוון של שחקנים שונים הזמינים היום בשוק. לכל שחקן יש סט תכונות ויכולות משלו. להלן השוואה מהירה של השחקנים השונים הזמינים:

שחקן מאפיינים
אייפוד מנגן מוזיקה, סרטונים ופודקאסטים; מאחסן עד 8GB של מוזיקה
נגן אמ פי 3 מנגן מוזיקה ומאחסן עד 32GB של מוזיקה
נגן דיסקים מנגן מוזיקה מתקליטורים; מאחסן עד 700MB של מוזיקה
נגן DVD מנגן סרטים ומוזיקה מתקליטורי DVD; מאחסן עד 4.7GB של מוזיקה

טיפים להאזנה למוזיקה

אם תרצו לשמוע את השירים בזה אחר זה בנגן, יש כמה טיפים שתוכלו לעקוב אחריהם. ראשית, ודא שהגרסה העדכנית ביותר של הנגן מותקנת. זה יבטיח שהנגן מעודכן ופועל כראוי. שנית, ודא שהפעלת את ההגדרות הנכונות. לרוב הנגנים יש אפשרות לאפשר הפעלה רציפה, שתאפשר לכם לשמוע את השירים בזה אחר זה. שלישית, ודא שיש לך את הסוג הנכון של קבצי מוזיקה. חלק מהשחקנים תומכים רק בסוגים מסוימים של קבצי מוזיקה, לכן ודא שיש לך את הסוג הנכון של קבצי מוזיקה עבור הנגן שלך. לבסוף, ודא שיש לך את הסוג הנכון של אוזניות. חלק מהשחקנים דורשים סוגים ספציפיים של אוזניות כדי לשמוע את השירים בזה אחר זה.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול לשמוע את השירים בזה אחר זה בנגן?
ת: כן, אתה יכול לשמוע את השירים בזה אחר זה בנגן, אבל ייתכן שיהיה עליך להפעיל את אפשרות ההפעלה הרציפה או להשתמש בסוגים ספציפיים של אוזניות. ש: באיזה סוג של קבצי מוזיקה אני יכול להשתמש בנגן?
ת: זה תלוי בסוג השחקן שיש לך. רוב הנגנים תומכים בקובצי MP3, WAV ו- AAC, אך שחקנים מסוימים עשויים לתמוך בסוגים אחרים של קובצי מוזיקה. ש: כמה מוזיקה אני יכול לאחסן בנגן?
ת: זה תלוי בסוג השחקן שיש לך. רוב הנגנים יכולים לאחסן עד 32GB של מוזיקה, אבל שחקנים מסוימים עשויים להיות מסוגלים לאחסן יותר או פחות.

סיכום

לסיכום, לא ניתן לשמוע את השירים בזה אחר זה בנגן בגלל אופן עיצוב הנגן ואופן אחסון השירים. יש מגוון של שחקנים שונים הזמינים היום בשוק, כל אחד עם סט תכונות ויכולות משלו. אם ברצונך לשמוע את השירים בזה אחר זה בנגן, וודא שהגרסה העדכנית ביותר של הנגן מותקנת אצלך, ההגדרות הנכונות מופעלות, הסוג הנכון של קבצי המוזיקה וסוג האוזניות הנכון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן