דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לשכוח אותו?

למה אני לא יכול לשכוח אותו?

למה אני לא יכול לשכוח אותו?

כוחם של זיכרונות

זה יכול להיות קשה לשכוח מישהו, במיוחד אם חלקת איתו קשר משמעותי. זיכרונות הם חזקים וקשה למחוק אותם. גם אם המשכת הלאה, זה יכול להיות קשה לשכוח את האדם שפעם היה חשוב לך כל כך. כשאנחנו חושבים על מישהו, לעתים קרובות אנחנו זוכרים את הזמנים הטובים שחלקנו איתו. אנחנו אולי זוכרים את הדרך שבה הם גרמו לנו להרגיש, את השיחות שניהלנו ואת הרגעים שחלקנו. קשה לשכוח את הזיכרונות האלה, גם אם אנחנו רוצים.

הפחד לשחרר

לפעמים, זה יכול להיות קשה לשכוח מישהו כי אנחנו מפחדים לשחרר. אנו עלולים לפחד מהלא נודע ומאיך היו נראים החיים בלעדיהם. אנו עשויים גם לפחד מהכאב של שחרור ומהאפשרות שלעולם לא נראה אותם שוב. כאשר אנו מפחדים להרפות, אנו עלולים להיאחז בזיכרונותיו של האדם שאנו מנסים לשכוח. אנו עלולים למצוא את עצמנו כל הזמן חושבים עליהם ומשחזרים את הזיכרונות במוחנו. זה יכול להקשות עוד יותר לשכוח אותם.

הצורך בסגירה

לפעמים, זה יכול להיות קשה לשכוח מישהו כי אנחנו צריכים סגירה. אולי אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים להבין למה הקשר הסתיים ולמה זה לא הסתדר. אנו עשויים גם להרגיש שאנו צריכים לנהל שיחה עם האדם כדי לקבל את הסגירה שאנו צריכים. ללא סגירה, זה יכול להיות קשה להמשיך הלאה ולהרפות מהאדם שאנו מנסים לשכוח. אנו עלולים למצוא את עצמנו כל הזמן חושבים עליהם ומנסים להבין את המצב. זה יכול להקשות עוד יותר לשכוח אותם.

הצורך להמשיך הלאה

זה גם יכול להיות קשה לשכוח מישהו כי אנחנו צריכים להמשיך הלאה. אנו עשויים להרגיש שאנחנו צריכים להמשיך בחיינו ולהתחיל מחדש. אנחנו עשויים גם להרגיש שאנחנו צריכים למצוא מישהו חדש ולהתחיל מערכת יחסים חדשה. כשאנחנו מנסים להמשיך הלאה, זה יכול להיות קשה לשכוח את האדם שאנחנו מנסים להשאיר מאחור. אנו עלולים למצוא את עצמנו כל הזמן חושבים עליהם ומשווים אותם לאנשים שאנו פוגשים. זה יכול להקשות עוד יותר לשכוח אותם.

הצורך לרפא

לבסוף, זה יכול להיות קשה לשכוח מישהו כי אנחנו צריכים לרפא. ייתכן שנצטרך להחלים מכאב הקשר ומהפגיעה שחווינו. ייתכן שנצטרך גם להחלים מהטראומה של הפרידה ומרגשות הדחייה. כאשר אנו מנסים לרפא, יכול להיות קשה לשכוח את האדם ממנו אנו מנסים להמשיך הלאה. אנו עלולים למצוא את עצמנו כל הזמן חושבים עליהם וחיים מחדש את כאב הפרידה. זה יכול להקשות עוד יותר לשכוח אותם. לא משנה למה זה יכול להיות קשה לשכוח מישהו, חשוב לזכור שזה אפשרי. זה אולי לוקח זמן ומאמץ, אבל אפשר להמשיך הלאה ולהתחיל מחדש. עם סבלנות וטיפול עצמי, אתה יכול בסופו של דבר להרפות ולמצוא שלווה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן