דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לרדת במשקל?

למה אני לא יכול לרדת במשקל?

למה אני לא יכול לרדת במשקל?

סיבות נפוצות מדוע אינך יכול לרדת במשקל

הניסיון לרדת במשקל יכול להיות חוויה מתסכלת. אולי ניסית דיאטה ופעילות גופנית, אבל עדיין לא ראית את התוצאות שחיפשת. ישנן סיבות רבות מדוע אינך יורדת במשקל, והבנתן יכולה לעזור לך למצוא פתרון.

אתה אוכל יותר מדי

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכך שאנשים לא יכולים לרדת במשקל היא בגלל שהם אוכלים יותר מדי. גם אם אתם אוכלים מזון בריא, אם אתם צורכים יותר קלוריות ממה שאתם שורפים, לא תראו תוצאות. כדי לרדת במשקל, אתה צריך להיות בגירעון קלורי. זה אומר שאתה צריך לצרוך פחות קלוריות ממה שאתה שורף.

אתה לא אוכל מספיק

מצד שני, ייתכן שאתה לא אוכל מספיק. אם אתה לא צורך מספיק קלוריות, לגוף שלך לא תהיה האנרגיה הדרושה כדי לתדלק את האימונים שלך. זה יכול להוביל לעייפות, מה שעלול להקשות על ההקפדה על התזונה והפעילות הגופנית שלך. אכילת תזונה מאוזנת עם מספיק קלוריות חשובה לירידה במשקל.

אתה לא מתאמן מספיק

פעילות גופנית חיונית לירידה במשקל. זה לא רק שורף קלוריות, אלא גם עוזר לבנות שרירים. השריר פעיל יותר מבחינה מטבולית משומן, כך שככל שיש לך יותר שרירים, כך תשרוף יותר קלוריות. שאפו לפחות 150 דקות של פעילות גופנית בעצימות בינונית או 75 דקות של פעילות גופנית נמרצת בכל שבוע.

אתה לא ישנה מספיק

שינה מספקת חשובה גם לירידה במשקל. כאשר אתה לא ישנה מספיק, הגוף שלך מייצר יותר של הורמון גרלין, אשר מגביר את התיאבון. זה יכול להוביל לתשוקה למזון לא בריא, מה שיכול להקשות על ההקפדה על הדיאטה שלך. שאפו לישון לפחות 7-8 שעות בכל לילה.

אתה לא עקבי

לבסוף, ייתכן שאתה לא רואה תוצאות כי אתה לא עקבי. ירידה במשקל לוקחת זמן, וחשוב להקפיד על תוכנית התזונה והפעילות הגופנית שלך לטווח ארוך. אם אתה לא רואה תוצאות, אל תוותר. המשך כך ובסופו של דבר תתחיל לראות את התוצאות שאתה מחפש.

אם אתה נאבק לרדת במשקל, הבנת הסיבה יכולה לעזור לך למצוא פתרון. לאכול יותר מדי, לא לאכול מספיק, לא להתאמן מספיק, לא לישון מספיק ולא להיות עקבי הם כל הסיבות השכיחות לכך שאנשים לא יכולים לרדת במשקל. ודא שאתה מטפל בבעיות האלה ותהיה בדרך להשגת המטרות שלך.

למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן