דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לראות תגובות ביוטיוב?

למה אני לא יכול לראות תגובות ביוטיוב?

למה אני לא יכול לראות תגובות ביוטיוב?

מהן תגובות יוטיוב?

הערות YouTube הן דרך לצופים ליצור אינטראקציה עם יוצר הסרטון, כמו גם עם צופים אחרים. הם מאפשרים לצופים לחלוק את דעתם, לשאול שאלות ולהשתתף בשיחות על הסרטון. יוצר הסרטון יכול לפרסם הערות, כמו גם צופים אחרים.

למה אני לא יכול לראות תגובות ביוטיוב?

ישנן מספר סיבות מדוע ייתכן שלא תוכל לראות תגובות בסרטוני YouTube. אלו כוללים:

תגובות יוצר הסרטון מושבת

ייתכן שיוצר הסרטון השבית תגובות על הסרטון שלו. זה יכול להיעשות ממגוון סיבות, כמו מניעת דואר זבל או הערות בלתי הולמות. אם יוצר הסרטון השבית תגובות, לא תוכל לראות אותן.

הערות מוסתרות

תגובות עשויות להיות מוסתרות אם הן מכילות תוכן בלתי הולם, או אם הן מפרות את הנחיות הקהילה של YouTube. אם הערה מוסתרת, היא לא תהיה גלויה לצופים אחרים.

כיצד אוכל לראות תגובות ביוטיוב?

אם אתה מתקשה לראות תגובות בסרטוני YouTube, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן את הבעיה.

בדוק את הגדרות וידאו

אם יוצר הסרטון השבית תגובות, לא תוכל לראות אותן. כדי לבדוק אם תגובות מופעלות, עבור לדף הסרטון וחפש את הקטע "תגובות". אם הערות מושבתות, לא תוכל לראות אותן.

בדוק את הגדרות YouTube שלך

אם הערות מופעלות בסרטון, אבל אתה עדיין לא יכול לראות אותן, ייתכן שזה נובע מהגדרות YouTube שלך. כדי לבדוק את ההגדרות שלך, עבור אל דף הבית של YouTube ולחץ על תמונת הפרופיל שלך. לאחר מכן, לחץ על "הגדרות" ולאחר מכן על "פרטיות". ודא שההגדרה "הערות" מוגדרת ל"מופעל".

סיכום

אם אתה מתקשה לראות תגובות YouTube, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן את הבעיה. ראשית, בדוק את הגדרות הווידאו כדי לוודא שהתגובות מופעלות. אם כן, בדוק את הגדרות YouTube שלך כדי לוודא שהתגובות מופעלות. אם עדיין אינך יכול לראות תגובות, ייתכן שהדבר נובע מתוכן לא הולם או הפרה של הנחיות הקהילה של YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן