דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לראות שום דבר על מסך המחשב שלי?

למה אני לא יכול לראות שום דבר על מסך המחשב שלי?

למה אני לא יכול לראות שום דבר על מסך המחשב שלי?

מה גורם למסך ריק?

כאשר אתה מדליק את המחשב וכלום לא מופיע על המסך, זו יכולה להיות חוויה מתסכלת. ישנן מספר סיבות אפשריות למסך מחשב ריק, כולל חיבור כבל רופף, צג לא תקין או בעיה במחשב עצמו. במאמר זה, נסקור כמה מהגורמים הנפוצים ביותר למסך מחשב ריק וכיצד לתקן אותם.

בדוק את המוניטור

הצעד הראשון בפתרון בעיות של מסך מחשב ריק הוא לבדוק את הצג. ודא שכבל החשמל מחובר היטב לצג ולשקע בקיר. אם הצג מחובר אך עדיין לא מציג דבר, נסה ללחוץ על לחצן ההפעלה בצג כדי לכבות אותו ואז להפעיל אותו שוב. אם הצג עדיין לא מציג כלום, ייתכן שהוא לא תקין ויש להחליפו.

בדוק את הכבלים

אם הצג פועל כהלכה, השלב הבא הוא לבדוק את הכבלים. ודא שכבל הווידאו מחובר היטב הן לצג והן למחשב. אם הכבל רופף, נסה לנתק אותו ולחבר אותו בחזרה. אם הכבל פגום, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותו.

בדוק את כרטיס המסך

אם הכבלים מחוברים היטב והצג עדיין לא מציג דבר, ייתכן שהבעיה היא בכרטיס המסך. בדוק את כרטיס המסך כדי לוודא שהוא מחובר היטב ללוח האם. אם כרטיס המסך רופף, נסה לנתק אותו ולחבר אותו בחזרה. אם כרטיס המסך פגום, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותו.

בדוק את המחשב

אם כרטיס המסך מחובר היטב והצג עדיין לא מציג דבר, ייתכן שהבעיה היא במחשב עצמו. בדוק את ספק הכוח כדי לוודא שהוא מחובר היטב ללוח האם. אם ספק הכוח רופף, נסה לנתק אותו ולחבר אותו בחזרה. אם ספק הכוח פגום, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותו.

בדוק את מערכת ההפעלה

אם ספק הכוח מחובר היטב והצג עדיין לא מציג דבר, ייתכן שהבעיה היא במערכת ההפעלה. נסה לאתחל למצב בטוח כדי לראות אם המחשב יציג משהו. אם המחשב מסוגל לאתחל למצב בטוח, ייתכן שהבעיה היא במנהל התקן או בתוכנית שגורמת למחשב לקרוס. נסה להסיר תוכניות או מנהלי התקנים שהותקנו לאחרונה כדי לראות אם זה פותר את הבעיה.

סיכום

אם אתה מתקשה לראות משהו על מסך המחשב שלך, ישנן מספר סיבות אפשריות. בדוק את הצג, הכבלים, כרטיס המסך, ספק הכוח ומערכת ההפעלה כדי לוודא שהכל מחובר ופועל כהלכה. אם הבעיה נמשכת, ייתכן שיהיה עליך להחליף רכיב או להתקין מחדש את מערכת ההפעלה. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן