דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לראות זיכרונות בפייסבוק?

למה אני לא יכול לראות זיכרונות בפייסבוק?

למה אני לא יכול לראות זיכרונות בפייסבוק?

מה הם זיכרונות בפייסבוק?

זיכרונות בפייסבוק הם פוסטים, תמונות ותוכן אחר ששיתפת בעבר. הם דרך מצוינת להסתכל אחורה על חוויות העבר שלך ולשתף אותן עם חבריך. עם זאת, לפעמים אתה עלול לגלות שאתה לא יכול לראות את הזיכרונות שלך בפייסבוק.

למה אני לא יכול לראות זיכרונות בפייסבוק?

ישנן מספר סיבות מדוע אינך יכול לראות את הזיכרונות שלך בפייסבוק. הסיבה הנפוצה ביותר היא שלא הפעלת את תכונת הזיכרונות בחשבונך. כדי להפעיל זיכרונות, עבור לדף ההגדרות שלך ובחר בכרטיסייה זיכרונות. לאחר שהפעלת את התכונה, אתה אמור להיות מסוגל לצפות בפוסטים, תמונות ותוכן אחר שלך בעבר. סיבה נוספת לכך שאולי לא תוכל לראות את הזיכרונות שלך בפייסבוק היא שלא שיתפת שום תוכן בעבר. אם לא שיתפת שום תוכן, אז לא יהיו זיכרונות לצפייה. לבסוף, אם הפעלת את תכונת הזיכרונות אך עדיין אינך יכול לראות את הזיכרונות שלך, ייתכן שהסיבה לכך היא שחסמת או התיידדת עם מישהו שפרסם תוכן שיש לך משותף בעבר. אם זה המקרה, אז לא תוכל לצפות בתוכן שפורסם על ידי אותו אדם.

כיצד לתקן את הבעיה

אם הפעלת את תכונת הזיכרונות אך עדיין אינך יכול לראות את הזיכרונות שלך, אז יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן את הבעיה. ראשית, אתה יכול לנסות לבטל חסימה או להתיידד מחדש עם האדם שפרסם את התוכן שאינך יכול לראות. זה עשוי לאפשר לך להציג את התוכן שוב. שנית, אתה יכול לנסות לחפש את התוכן באמצעות סרגל החיפוש בראש הדף. זה עשוי לאפשר לך למצוא את התוכן שאתה מחפש. לבסוף, אם אתה עדיין לא יכול למצוא את התוכן, אז אתה יכול לנסות ליצור קשר עם התמיכה של פייסבוק. ייתכן שהם יוכלו לעזור לך למצוא את התוכן שאתה מחפש.

סיכום

אם אינך יכול לראות את הזיכרונות שלך בפייסבוק, אז יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן את הבעיה. ראשית, אתה יכול לנסות להפעיל את תכונת הזיכרונות בחשבונך. שנית, אתה יכול לנסות לבטל את החסימה או להתיידד עם האדם שפרסם את התוכן שאינך יכול לראות. שלישית, אתה יכול לנסות לחפש את התוכן באמצעות סרגל החיפוש בראש העמוד. לבסוף, אם אתה עדיין לא יכול למצוא את התוכן, אז אתה יכול לנסות ליצור קשר עם התמיכה של פייסבוק. למידע נוסף על אופן השימוש בפייסבוק, עיין בסרטון YouTube זה בנושא.

  • הפעלת תכונת הזיכרונות בחשבונך
  • ביטול חסימה או התיידדות מחדש של האדם שפרסם את התוכן
  • חיפוש התוכן באמצעות שורת החיפוש
  • פנייה לתמיכה של פייסבוק

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן