דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לפתוח תמונה ממייל?

למה אני לא יכול לפתוח תמונה ממייל?

למה אני לא יכול לפתוח תמונה ממייל?

מה גורם לתמונות לא להיפתח במיילים?

האם אי פעם קיבלת מייל עם תמונה מצורפת, רק כדי לגלות שאתה לא יכול לפתוח אותה? זו יכולה להיות חוויה מתסכלת, אבל למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן את הבעיה. ישנן מספר סיבות מדוע ייתכן שלא תוכל לפתוח תמונה ממייל. הסיבה השכיחה ביותר היא שגודל הקובץ של התמונה גדול מכדי ששרת הדוא"ל יוכל לטפל בו. לשרתי דוא"ל מסוימים יש הגבלה על גודל הקבצים שניתן לשלוח, כך שאם התמונה גדולה מדי, לא ניתן יהיה לפתוח אותה. סיבה אפשרית נוספת היא שהתמונה היא בפורמט שלקוח הדוא"ל שלך עושה זאת. לא מזהה. לקוחות דוא"ל שונים תומכים בפורמטים שונים של קבצים, כך שאם התמונה בפורמט שלקוח הדואר האלקטרוני שלך אינו מזהה, הוא לא יוכל לפתוח אותה. לבסוף, ייתכן שהתמונה הושחתה בדרך כלשהי. זה יכול להיות בגלל בעיה במחשב של השולח, או שזה יכול להיות בגלל בעיה בשרת הדואר האלקטרוני.

כיצד לתקן את הבעיה

אם אתה מתקשה לפתוח תמונה ממייל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן את הבעיה. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את גודל התמונה. אם הוא גדול מגודל הקובץ המרבי המותר על ידי שרת הדואר האלקטרוני, לא תוכל לפתוח אותו. אם זה המקרה, תצטרך לבקש מהשולח לשנות את גודל התמונה ולשלוח אותה שוב. אם התמונה בפורמט שלקוח הדוא"ל שלך אינו מזהה, תצטרך לבקש מהשולח להמיר את תמונה לפורמט שלקוח הדוא"ל שלך כן מזהה. לבסוף, אם התמונה הושחתה בדרך כלשהי, תצטרך לבקש מהשולח לשלוח לך עותק חדש של התמונה.

מניעת הבעיה בעתיד

אם אתה מתקשה לפתוח תמונות מהודעות דוא"ל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות למנוע מהבעיה להתרחש בעתיד. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לוודא שהתמונות שאתה שולח נמצאות בקובץ פורמט שלקוח הדוא"ל של הנמען יכול לזהות. לקוחות דוא"ל שונים תומכים בפורמטים שונים של קבצים, לכן ודא שאתה שולח תמונות בפורמט שלקוח הדוא"ל של הנמען יכול לזהות. עליך גם לוודא שהתמונות שאתה שולח אינן גדולות מדי. לשרתי דוא"ל שונים יש מגבלות שונות על גודל הקבצים שניתן לשלוח, לכן ודא שהתמונות שאתה שולח אינן גדולות מדי. לבסוף, עליך לוודא שהתמונות שאתה שולח לא נפגמו בהן. בדרך כלשהי. אם אתה שולח תמונות מהמחשב שלך, ודא שהמחשב שלך נקי מוירוסים ותוכנות זדוניות אחרות.

סיכום

אם אתה מתקשה לפתוח תמונה ממייל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן את הבעיה. הסיבה השכיחה ביותר היא שגודל הקובץ של התמונה גדול מכדי ששרת הדוא"ל יוכל לטפל בו, או שהתמונה היא בפורמט שלקוח הדוא"ל שלך לא מזהה. אם התמונה הושחתה בדרך כלשהי, תצטרך לבקש מהשולח לשלוח לך עותק חדש של התמונה. כדי למנוע מהבעיה להתרחש בעתיד, ודא שהתמונות שאתה שולח הן בפורמט שלקוח הדוא"ל של הנמען יכול לזהות, ושהן אינן גדולות מדי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן