דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לפרסם בפייסבוק?

למה אני לא יכול לפרסם בפייסבוק?

למה אני לא יכול לפרסם בפייסבוק?

סיבות נפוצות שאתה לא יכול לפרסם בפייסבוק

אם אתה מתקשה לפרסם בפייסבוק, יש כמה סיבות נפוצות לכך שזה עלול לקרות. הנה כמה מהסיבות הנפוצות ביותר מדוע אינך יכול לפרסם בפייסבוק:

  • החשבון שלך נחסם או נאסר.
  • הגעת למגבלת הפוסטים שלך.
  • סומנת כשולח דואר זבל.
  • נחסמת על ידי משתמש אחר.
  • אינך רשאי לפרסם בקבוצה או בדף מסוים.
  • נחסמת מלפרסם סוגים מסוימים של תוכן.

כיצד לתקן את הבעיה

אם אתה מתקשה לפרסם בפייסבוק, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את הגדרות החשבון שלך. ודא שהחשבון שלך במצב ניהול תקין ושלא נחסמת או נחסמת. אם החשבון שלך במצב ניהול תקין, עליך לבדוק אם הגעת למגבלת הפוסטים שלך. אם יש לך, תצטרך להמתין עד שמגבלת הפוסטים שלך תאופס לפני שתוכל לפרסם שוב.

אם סומנת כשולח דואר זבל, תצטרך ליצור קשר עם פייסבוק כדי להחזיר את חשבונך. אתה יכול לעשות זאת על ידי מילוי טופס יצירת הקשר בפייסבוק . הקפד לספק מידע רב ככל האפשר על הסיבה שאתה חושב שסומנת כשולח דואר זבל.

אם נחסמת על ידי משתמש אחר, תצטרך ליצור קשר ישירות עם המשתמש הזה כדי לפתור את הבעיה. אתה יכול לעשות זאת על ידי שליחת הודעה בפייסבוק או על ידי שליחת אימייל ישירות.

בדוק את מגבלות הפרסום שלך

אם אינך מורשה לפרסם בקבוצה או דף מסוים, תצטרך לבדוק את מגבלות הפרסום עבור אותה קבוצה או עמוד. לקבוצות ודפים מסוימים יש כללים ספציפיים לגבי מה ניתן ומה אסור לפרסם. ודא שאתה פועל לפי הכללים לפני שאתה מנסה לפרסם.

בדוק את מגבלות התוכן שלך

לבסוף, אם נחסמת מלפרסם סוגים מסוימים של תוכן, תצטרך לבדוק את מגבלות התוכן עבור סוג מסוים של תוכן. לדוגמה, אם אתה מנסה לפרסם סרטון, תצטרך לוודא שהסרטון עומד בהנחיות התוכן של פייסבוק. אם לא, לא תוכל לפרסם את זה.

אם אתה עדיין מתקשה לפרסם בפייסבוק, תוכל לפנות ישירות לפייסבוק לקבלת עזרה. אתה יכול לעשות זאת על ידי מילוי טופס יצירת הקשר בפייסבוק .

למידע נוסף על מדוע אינך יכול לפרסם בפייסבוק, אתה יכול לעיין במאמר זה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן