דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לעשות שכיבות סמיכה?

למה אני לא יכול לעשות שכיבות סמיכה?

למה אני לא יכול לעשות שכיבות סמיכה?

מהן שכיבות סמיכה?

שכיבות סמיכה הן תרגיל קלאסי במשקל גוף שפועל בעיקר על החזה, הכתפיים והתלת ראשי. הם דרך מצוינת לבנות כוח ושרירים בפלג הגוף העליון, וניתן לעשות אותם בכל מקום ללא ציוד. שכיבות סמיכה הן מרכיב עיקרי בשגרות כושר רבות, וניתן לשנות אותן כך שיתאימו לכל רמת כושר.

למה אני לא יכול לעשות שכיבות סמיכה?

ישנן סיבות רבות מדוע אתה מתקשה לעשות שכיבות סמיכה. הנה כמה מהנפוצים ביותר:

חוסר כוח

הסיבה הנפוצה ביותר לכך שאנשים מתקשים לעשות שכיבות סמיכה היא כי חסר להם הכוח הדרוש. שכיבות סמיכה דורשות כוח רב של פלג הגוף העליון, ואם אין לך את זה, לא תוכל לעשות אותן.

צורה גרועה

סיבה נפוצה נוספת לכך שאנשים מתקשים לעשות שכיבות סמיכה היא בגלל כושר ירוד. אם הטופס שלך שגוי, לא תוכל לבצע שכיבות סמיכה רבות ככל שיכולת עם טופס מתאים. ודא שאתה מעסיק את הליבה שלך ושומר על הגוף שלך בקו ישר מכף רגל ועד ראש.

טכניקה לא נכונה

טכניקה לא נכונה יכולה להיות גם גורם לכך שאתה לא יכול לעשות שכיבות סמיכה. ודא שאתה דוחף למעלה עם הידיים ולא הגב, ושהמרפקים שלך נמצאים בזווית של 90 מעלות.

חוסר מוטיבציה

לבסוף, חוסר מוטיבציה יכול להיות גורם לכך שאתה לא יכול לעשות שכיבות סמיכה. אם אין לכם מוטיבציה לדחוף את עצמכם, לא תוכלו לעשות שכיבות סמיכה רבות ככל שיכולתם עם יותר מוטיבציה.

איך לשפר שכיבות סמיכה

אם אתה מתקשה לעשות שכיבות סמיכה, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את הכוח והצורה שלך.

התחל עם החזקות איזומטריות

אחיזות איזומטריות הן דרך מצוינת לבנות כוח בשרירים המשמשים לשכיבות סמיכה. התחל על ידי כניסה למצב שכיבות סמיכה והחזק במשך 10-20 שניות. ככל שאתה מתחזק, אתה יכול להגדיל את הזמן שאתה מחזיק בו.

בצע שכיבות סמיכה בסיוע

שכיבות סמיכה בסיוע הן דרך מצוינת לבנות כוח וצורה. אתה יכול לעשות שכיבות סמיכה בסיוע על ידי הנחת הידיים על משטח מוגבה, כגון ספסל או כיסא. זה יקטין את כמות המשקל שאתה דוחף ויקל על ביצוע שכיבות סמיכה.

תעשה שכיבות סמיכה על הקיר

שכיבות סמיכה על הקיר הן דרך מצוינת לבנות כוח וצורה. כדי לבצע שכיבות סמיכה על הקיר, עמדו מול קיר והניחו את הידיים על הקיר ברוחב הכתפיים. לאחר מכן, דחוף את גופך מהקיר והחזק אותו מספר שניות לפני שתחזור לעמדת ההתחלה.

לעשות שכיבות סמיכה פליומטריות

שכיבות סמיכה פליומטריות הן דרך מצוינת לבנות כוח ונפיצות. כדי לבצע שכיבות סמיכה פליומטריות, התחילו בעמדת שכיבות סמיכה והורידו את הגוף לקרקע. לאחר מכן, דחפו למעלה ומחאו כפיים יחד לפני החזרה לעמדת ההתחלה.

תעשה שכיבות סמיכה שליליות

שכיבות סמיכה שליליות הן דרך מצוינת לבנות כוח וצורה. כדי לעשות שכיבות סמיכה שליליות, התחילו בעמדת שכיבות סמיכה והורידו את הגוף לקרקע לאט ככל האפשר. לאחר מכן, חזור לעמדת ההתחלה.

סיכום

אם אתה מתקשה לעשות שכיבות סמיכה, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את הכוח והצורה שלך. התחל בביצוע אחיזות איזומטריות, שכיבות סמיכה בסיוע, שכיבות סמיכה על הקיר, שכיבות סמיכה פליומטריות ושכיבות סמיכה שליליות. עם תרגול ומסירות, תוכל לעשות שכיבות סמיכה בקלות. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לשפר את שכיבות הסמיכה שלך, בדוק את סרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן