דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לעדכן גרסת אייפון?

למה אני לא יכול לעדכן גרסת אייפון?

למה אני לא יכול לעדכן גרסת אייפון?

מהי גרסת אייפון?

גרסת אייפון היא מערכת ההפעלה שפועלת על המכשיר שלך. זו התוכנה שמניעה את המכשיר שלך ומאפשרת לך לגשת לכל התכונות והאפליקציות. גרסת האייפון שלך נקבעת על ידי היצרן ומתעדכנת מעת לעת. כאשר יוצאת גרסה חדשה, חשוב לעדכן את המכשיר שלך כדי להבטיח שיש לך את התכונות ותיקוני האבטחה העדכניים ביותר.

למה אני לא יכול לעדכן את גרסת האייפון שלי?

ישנן מספר סיבות לכך שלא תוכל לעדכן את גרסת האייפון שלך. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהמכשיר שלך אינו תואם לגרסה החדשה. אפל משחררת גרסאות חדשות של iOS מעת לעת, ואם המכשיר שלך ישן מדי, ייתכן שהוא לא יוכל להריץ את הגרסה החדשה. סיבה נוספת יכולה להיות שהמכשיר שלך לא מחובר לאינטרנט. כדי לעדכן את המכשיר שלך, הוא צריך להיות מחובר לרשת Wi-Fi.

בדוק את תאימות המכשיר שלך

הצעד הראשון הוא לבדוק אם המכשיר שלך תואם לגרסה החדשה. אפל משחררת רשימה של מכשירים התואמים לכל גרסה של iOS. אתה יכול למצוא רשימה זו באתר של אפל. אם המכשיר שלך אינו ברשימה, אז הוא אינו תואם ולא תוכל לעדכן את המכשיר שלך.

תבדוק את חיבור האינטרנט שלך

השלב הבא הוא לבדוק את חיבור האינטרנט שלך. כדי לעדכן את המכשיר שלך, הוא צריך להיות מחובר לרשת Wi-Fi. אם אינך מחובר לרשת Wi-Fi, לא תוכל לעדכן את המכשיר שלך. אתה יכול לבדוק את החיבור שלך על ידי פתיחת אפליקציית ההגדרות והקשה על Wi-Fi. אם אתה מחובר לרשת Wi-Fi, אתה אמור לראות את שם הרשת ברשימה.

כיצד לתקן את הבעיה

אם המכשיר שלך אינו תואם לגרסה החדשה, תצטרך לרכוש מכשיר חדש. אם המכשיר שלך תואם אך אינך מחובר לאינטרנט, תצטרך להתחבר לרשת Wi-Fi. ברגע שאתה מחובר לרשת Wi-Fi, אתה יכול לפתוח את אפליקציית ההגדרות ולהקיש על כללי > עדכון תוכנה. זה יבדוק אם יש עדכונים זמינים ויאפשר לך להוריד ולהתקין את הגרסה החדשה. עדכון המכשיר שלך הוא שלב חשוב בשמירה על אבטחת המכשיר שלך ומעודכנת. אם אתה מתקשה לעדכן את גרסת האייפון שלך, עליך לבדוק את תאימות המכשיר ואת החיבור לאינטרנט. לאחר שבדקת את שני הדברים האלה, אתה אמור להיות מסוגל לעדכן את המכשיר שלך. למידע נוסף, תוכל לצפות בסרטון זה או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן