דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול להשיג אגדה ב-Brawl Stars?

למה אני לא יכול להשיג אגדה ב-Brawl Stars?

. למה אני לא יכול להשיג אגדה ב-Brawl Stars?

מהי אגדה ב-Brawl Stars?

Brawl Stars הוא משחק נייד פופולרי שפותח על ידי Supercell. זהו משחק יריות 3v3 שבו שחקנים נלחמים בו במגוון מצבי משחק. במשחק, שחקנים יכולים לאסוף ולשדרג קטטות, שהן הדמויות שאתה משחק בהן. אחד ה-Brawlers הנדירים והמבוקשים ביותר הוא ה-Legendry.Legendries הם ה-Brawlers הנדירים ביותר במשחק וזמינים רק דרך אירועים מיוחדים או על ידי פתיחת קופסאות מיוחדות. הם המתלהמים החזקים ביותר במשחק וניתן להשתמש בהם כדי לשלוט בשדה הקרב.

למה אני לא יכול להשיג אגדה ב-Brawl Stars?

להשיג אגדה ב-Brawl Stars זו משימה לא פשוטה. שיעור הירידה של Legendries נמוך להפליא, כלומר יש לך סיכוי קלוש מאוד לקבל אחד. גם אם תצליחו להשיג Legendry, סביר להניח שהוא יהיה ברמה נמוכה שלא יועיל במיוחד במשחק. שיעור הירידה של Legendries כל כך נמוך מכיוון שהם אמורים להיות נדירים ומיוחדים. Supercell רוצה לוודא שרק השחקנים המסורים ביותר יוכלו לשים עליהם את ידם.

מה אני יכול לעשות כדי להגדיל את הסיכויים שלי לקבל אגדה?

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את הסיכויים שלך לקבל Legendry ב-Brawl Stars. הראשון הוא להשתתף באירועים מיוחדים. Supercell מריץ לעתים קרובות אירועים מיוחדים שנותנים לשחקנים הזדמנות לקבל Legendry. אירועים אלה כוללים בדרך כלל השלמת משימות מסוימות או משחק במספר מסוים של משחקים. דרך נוספת להגדיל את הסיכויים שלך לקבל Legendry היא לפתוח קופסאות מיוחדות. Supercell משחרר מדי פעם קופסאות מיוחדות המכילות Legendries. קופסאות אלו זמינות בדרך כלל רק לזמן מוגבל, אז אתה צריך לפעול במהירות אם אתה רוצה לשים את היד על אחד. לבסוף, אתה יכול גם להגדיל את הסיכויים שלך לקבל Legendry על ידי משחק קבוע במשחק. תוך כדי משחק, תרוויח מטבעות ואבני חן, שבאמצעותן ניתן לרכוש קופסאות מיוחדות המכילות Legendries.

מהם היתרונות של אגדה?

קיום אגדה ב-Brawl Stars יכול להיות מועיל להפליא. אגדות הם הקרבנים החזקים ביותר במשחק, כך שאחד מהם יכול לתת לך יתרון עצום בקרב. יש להם גם יכולות ייחודיות שניתן להשתמש בהן כדי להפוך את גל הקרב לטובתך.

מהם החסרונות של אגדה?

החיסרון העיקרי של אגדה ב-Brawl Stars הוא שהם נדירים להפליא. המשמעות היא שתצטרכו להשקיע מאמצים רבים כדי להשיג אחד, וגם אז, ייתכן שלא תצליחו. חיסרון נוסף הוא ש- Legendries זמינים בדרך כלל רק לזמן מוגבל. המשמעות היא שאם לא תפעל מהר, אתה עלול לפספס את ההזדמנות שלך להשיג אחד.

השוואה מהירה

יתרונות חסרונות
הקרבנים החזקים ביותר במשחק נדיר להפליא
יכולות ייחודיות זמין רק לזמן מוגבל

לסיכום, השגת Legendry ב-Brawl Stars היא משימה לא פשוטה. שיעור הירידה של Legendries נמוך להפליא, וגם אם תצליח להשיג אחד, סביר להניח שהוא יהיה ברמה נמוכה. עם זאת, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את הסיכויים שלך לקבל Legendry, כגון השתתפות באירועים מיוחדים, פתיחת קופסאות מיוחדות ומשחק קבוע. אם אתה מצליח לשים את ידיך על Legendry, זה יכול להיות מועיל להפליא, מכיוון שהם המריבים החזקים ביותר במשחק. עם זאת, הם זמינים רק לזמן מוגבל, אז אתה צריך לפעול במהירות אם אתה רוצה להשיג אחד. למידע נוסף על Brawl Stars ו- Legendries, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן