דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול להפעיל סרטונים מהכונן?

למה אני לא יכול להפעיל סרטונים מהכונן?

למה אני לא יכול להפעיל סרטונים מהכונן?

מה גורם לסרטונים לא להפעיל מהכונן?

האם אי פעם ניסית להפעיל סרטון מהכונן שלך רק כדי לגלות שהוא לא מופעל? זו יכולה להיות חוויה מתסכלת, אבל יש כמה סיבות למה זה יכול לקרות. במאמר זה, נדון בגורמים הנפוצים ביותר לכך שסרטונים לא מופעלים מהכונן וכיצד לתקן אותם.

פורמט וידאו לא תואם

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכך שסרטונים לא יופעלו מהכונן היא משום שפורמט הווידאו אינו תואם למכשיר או לתוכנה שאתה מנסה להפעיל אותו. מכשירים ותוכנות שונות תומכות בפורמטים שונים של וידאו, כך שאם פורמט הווידאו אינו נתמך, הסרטון לא יופעל. כדי לפתור בעיה זו, תצטרך להמיר את הסרטון לפורמט תואם.

Codec שגוי

סיבה נפוצה נוספת לכך שסרטונים לא יופעלו מהכונן היא בגלל שה-codec הנכונים לא מותקנים. קודקים הם חלקי תוכנה המאפשרים להפעיל קובצי וידאו ואודיו במכשירים ובתוכנות שונות. אם הקודקים הנכונים לא מותקנים, הסרטון לא יופעל. כדי לפתור בעיה זו, תצטרך להתקין את ה-codec הנכונים עבור קובץ הווידאו.

קובץ וידאו פגום

לפעמים, קובץ וידאו עלול להיפגם, מה שעלול לגרום לו לא להפעיל. זה יכול לקרות ממגוון סיבות, כגון הפסקת חשמל או וירוס. כדי לפתור בעיה זו, תצטרך לתקן את קובץ הווידאו.

לא מספיק מקום אחסון

אם אתה מנסה להפעיל סרטון מהכונן והוא לא מופעל, יכול להיות שזה בגלל שאין מספיק שטח אחסון במכשיר או בתוכנה שאתה מנסה להפעיל אותו. כדי לפתור בעיה זו, תצטרך לפנות שטח אחסון על ידי מחיקת קבצים מיותרים או העברתם לכונן חיצוני.

סיכום

אם אתה מתקשה להפעיל סרטונים מהכונן שלך, ייתכן שהסיבה לכך היא פורמט וידאו לא תואם, קודקים שגויים, קובץ וידאו פגום או שטח אחסון לא מספיק. כדי לתקן את הבעיות האלה, תצטרך להמיר את הסרטון לפורמט תואם, להתקין את הקודקים הנכונים, לתקן את קובץ הווידאו או לפנות שטח אחסון. אם אתה עדיין מתקשה להפעיל סרטונים מהכונן שלך, אתה יכול לנסות לחפש פתרונות ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן