דף הבית » מאמרים » למה אני לא יכול להעביר כרטיסים בפריז?

למה אני לא יכול להעביר כרטיסים בפריז?

למה אני לא יכול להעביר כרטיסים בפריז?

למה אני לא יכול להעביר כרטיסים בפריז?

האם אי פעם היית בפריז והיית מתוסכל מהעובדה שאתה לא יכול להעביר כרטיסים? זו בעיה נפוצה שאנשים רבים מתמודדים איתה כשהם מבקרים בעיר, והיא עלולה להיות טרחה אמיתית. במאמר זה, נבדוק מדוע אינך יכול להעביר כרטיסים בפריז, ומה אתה יכול לעשות כדי להקל על כך.

מהי העברת כרטיס?

העברת כרטיס היא תהליך המאפשר להעביר כסף מכרטיס אחד למשנהו. זו דרך נוחה לשלם על דברים, והיא שימושית במיוחד כשאתה מטייל. למרבה הצער, זה לא זמין בפריז.

למה אתה לא יכול להעביר כרטיסים בפריז?

הסיבה העיקרית לכך שלא ניתן להעביר כרטיסים בפריז היא בגלל תקנות הבנקאות של המדינה. בצרפת נדרשים הבנקים לרמת אבטחה מסוימת בכל הנוגע להעברת כספים. זה אומר שהם לא יכולים לאפשר העברות כרטיסים, מכיוון שזה יהיה מסוכן מדי.

מה אתה יכול לעשות?

למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על תשלום עבור דברים בפריז. הנה כמה עצות:

  • השתמש במזומן. מזומן הוא עדיין צורת התשלום המקובלת ביותר בפריז, אז מומלץ להחזיק חלק בהישג יד. רק תדאג לשמור את זה בטוח!
  • חפש כספומטים. כספומטים הם דרך מצוינת להשיג מזומן בפריז, ובדרך כלל קל למצוא אותם. רק הקפד לבדוק את העמלות לפני שאתה משתמש באחד.
  • השתמש בכרטיס אשראי. כרטיסי אשראי מתקבלים ברוב המקומות בפריז, אז כדאי להחזיק אחד בהישג יד. רק הקפד לבדוק את שער החליפין לפני שאתה משתמש בו.
  • השתמש בכרטיס משולם מראש. כרטיסים משולמים מראש הם דרך מצוינת לשלם עבור דברים בפריז, מכיוון שהם אינם דורשים חשבון בנק. רק הקפד לבדוק את העמלות לפני שאתה משתמש באחד.

סיכום

העברת כרטיסים בפריז יכולה להיות טרחה, אבל זה לא בלתי אפשרי. עם קצת תכנון והכנה, אתה יכול להקל על התשלום על דברים בעיר. רק הקפד להשתמש במזומן, בכספומטים, בכרטיסי אשראי או בכרטיסים משולמים מראש כדי להקל.

דעה אישית

הייתי בפריז כמה פעמים ותמיד היה לי מתסכל שאני לא יכול להעביר כרטיסים. זו טרחה אמיתית, במיוחד כאשר אתה מנסה לשלם עבור משהו במהירות. בדרך כלל אני פשוט משתמש במזומן או בכרטיס אשראי, אבל זה יהיה נחמד אם הייתה דרך קלה יותר לעשות את זה. לסיכום, העברת כרטיסים בפריז יכולה להיות טרחה, אבל זה לא בלתי אפשרי. עם קצת תכנון והכנה, אתה יכול להקל על התשלום על דברים בעיר. רק הקפד להשתמש במזומן, בכספומטים, בכרטיסי אשראי או בכרטיסים משולמים מראש כדי להקל. למידע נוסף, עיין בסרטון זה בנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן